کد خبر: ۹۴۱۷۲۱
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
تبلیغات

بهترین تین کلاینت‌های بازار

تین کلاینت یک نوع کامپیوتر کوچک است که به سرور اصلی اتصال پیدا کرده و فضای کمی را اشغال می‌کند به همین دلیل این روز‌ها طرفداران بسیار زیادی در اداره‌ها و مراکز تجاری پیدا کرده است. این دستگاه از نسل جدید کامپیوتر به حساب می‌آید که توانسته امکانات مختلفی را در اختیار قرار دهد بر این اساس در مدل‌های گوناگونی تولید و به دست مشتریان می‌رسد.
بهترین تین کلاینت‌های بازار
آفتاب‌‌نیوز :

به منظور خرید بهترین تین کلاینت‌های بازار بهتر است با مدل‌های مختلف این دستگاه آشنا شده و برند‌های معتبر تولید کننده این محصول را بشناسید. بدین ترتیب تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با آگاهی کامل و اطلاعات دقیق دستگاه مورد نظر خود را سفارش داده و بکار بگیرید. 

  • تین کلاینت نت کامپیوتر J۴۱۲-۲LC

تین کلاینت نت کامپیوتر J۴۱۲-۲LC به یکی از بهترین گزینه‌ها تبدیل شده که با قیمتی مقرون به صرفه و مناسب در دسترس قرار گرفته است. از جمله امکاناتی که این دستگاه در اختیار قرار می‌دهد باید به پردازنده ۴ هسته آن اشاره کنیم در نتیجه برای استفاده در ادارات، کارخانه‌ها و ... مناسب خواهد بود. از جنس آلومینیومی باکیفیت تهیه شده به همین دلیل با مصرف طولانی دمای آن افزایش پیدا نمی‌کند. از مزایای این محصول باید به پشتیبانی از HDD, SSD, Msata و ۲ nvme اشاره کنیم که شرایط را برای رفع نیاز کاربران فراهم کرده است.

  • تین کلاینت DELL WYSE ۵۰۶۰

تین کلاینت DELL WYSE ۵۰۶۰ از جمله بهترین تجهیزات در بازار است که از سوی برند دل طراحی و ساخته شده، این محصول به منظور استفاده در محیط‌های مجازی سازی گزینه مناسبی به حساب می‌آید. از مزایایی که در مورد این دستگاه وجود دارد باید به این موضوع اشاره کرد که دارای پردازنده قدرتمند بوده و همچنین انرژی کمی مصرف می‌کند. به دلیل عدم بهرمندی از فن به طور ۲۴ ساعته در تمامی روز‌های هفته بدون ایجاد صدا به فعالیت می‌پردازد. دارای پردازنده ۴ هسته بوده و کیفیت تصویر را به صورت Ultra HD ارائه می‌کند.

بهترین تین کلاینت‌های بازار

  • تین کلاینت ازراک مدل BEEBOX-S ۷۱۰۰U بهترین برند‌های تین کلاینت

تین کلاینت ازراک مدل BEEBOX-S ۷۱۰۰U از جمله دستگاه‌های حرفه‌ای در این زمینه به شمار می‌رود که سرعت فوق العاده‌ای از خود نشان می‌دهد بر این اساس توانسته به خوبی نیاز کاربران را رفع کرده و توجه آن‌ها را برانگیزد. از ویژگی‌های خاص آن باید به ریموت کنترل اشاره کرد. این محصول دارای دو شیار DDR۴ بوده و شرایط را برای نصب رم تا ۳۴ گیگ فراهم کرده است. قابلیت پشتیبانی از انواع هارد، چون SSD، هارد SSD M۲ و HDD۲.۵ ایجاد کرده و این امکان را به وجود آورده تا همزمان به دو دستگاه نمایشگر متصل شوید.

  • تین کلاینت +HP t۶۱۰

تین کلاینت +HP t۶۱۰ از سوی برند اچ پی ساخته شده و توسط آداپتوری خارجی تغذیه می‌شود در نتیجه احتمال خرابی قطعات را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. از جمله نکات مثبتی که در مورد این محصول وجود دارد می‌توان به وجود فن هوشمند به منظور تبدیل حرارت بدنه اشاره کنیم، همچنین تصاویر را با کیفیت Ultra HD در اختیار قرار می‌دهد. در صورتی که به دنبال محصولی برای انجام فعالیت روزمره هستید این دستگاه گزینه مناسبی برای خرید به شمار می‌رود.

  • تین کلاینت i۳-۵۰۰۵U هیستو

تین کلاینت i۳-۵۰۰۵U هیستو از جمله بهترین دستگاه‌ها در این زمینه است که با طراحی فوق العاده خود باعث شده تا محیط کاری آرامی داشته باشید چرا که بدون فن در اختیار قرار می‌گیرد. قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل لینوکس و ویندوز را فراهم کرده و دارای دو پورت UDB۲ و USB۳ خواهد بود. این محصول از بدنه آلومینیومی تهیه شده در نتیجه به راحتی خنک می‌شود، همچنین با آداپتور خارجی در دسترس قرار گرفته و این موضوع سبب شده تا امکان خرابی دستگاه به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

تین کلاینت i۳-۵۰۰۵U

بهترین برند‌های تین کلاینت

بهترین برند‌های تولید کننده تین کلاینت و زیروکلاینت به شرح زیر تعریف می‌شوند:

اینتل: اینتل از جمله بهترین‌ها در این حوزه است که از قطعات و تجهیزات باکیفیت برای محصولات خود استفاده کرده و انواع کامپیوتر کوچک را با پردازنده قوی تولید و به دست مشتریان می‌رساند. از مزایای این برند باید به استفاده از رم DDR۴ و ۴ مگابایت کش در دستگاه‌ها اشاره کرد.

ایسوس: محصولات تولید شده توسط برند ایسوس ظاهری زیبا با طراحی منحصر به فرد و سبک دارند. این دستگاه‌ها برای مراکز اداری و سازمانی مناسب بوده و به سبب ذخیره سازی دو گانه سرعت بالایی از خود نشان می‌دهند. بسیاری از محصولات این برند سبک بوده بر این اساس به راحتی جابجا می‌شود، همچنین قابلیت ارتقا رم و هارد برای آن‌ها فراهم شده است.

اچ پی: اچ پی از بهترین برند‌های تولید کننده تین کلاینت است که تنوع بسیار زیادی در محصولات داشته و امکاناتی مختلفی، چون عملکرد قوی، سرعت بالا و پردازنده‌های قدرتمند را در تجهیزات خود تعبیه کرده است. همچنین محصولات این برند ظاهری جذاب داشته و به سبب طیف گسترده محصولات نیاز تمامی کاربران را برطرف می‌کند.

دل: از جمله بهترین برند‌ها در تولید کامپیوتر‌های کوچک باید به دل اشاره کرد که تلاش کرده امنیت محصولات خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. محصولات با وزنی سبک و حجمی کوچک طراحی شده بر این اساس به منظور استفاده در فضا‌هایی با متراژ کم گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

خرید تین کلاینت از همراه سیستم طلایه

به منظور خرید تین کلاینت بهتر است به مراکز معتبر و نام آشنا در این حوزه مراجعه کرده و کالا را با کیفیت فوق العاده و درجه یک سفارش دهید تا در بازه زمانی کوتاه برایتان ارسال شود. طلایه سیستم از جمله بهترین‌ها در این زمینه است که محصولات خود را از نظر کیفیت تضمین کرده و آن‌ها را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه در اختیار قرار می‌دهد بر این اساس به گزینه مناسبی برای خرید تبدیل شده است. بدین ترتیب شرایطی را ایجاد کرده تا با خیال راحت بین مدل‌های متنوع محصولات، بهترین کالا را سفارش داده و بکار بگیرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین