کد خبر: ۹۴۱۷۵۹
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵

استاد شجریان: دوست دارم پسرم فوتبالیست شود

مرحوم محمدرضا شجریان، استاد مسلم آواز ایران علاقه ویژه‌ای به فوتبال داشت و به‌اصطلاح بسیار فوتبالی بود.
استاد شجریان: دوست دارم پسرم فوتبالیست شود
آفتاب‌‌نیوز :

هنر ایران در مهر ۱۳۹۹ سوگوار از دست دادن خسروی آواز کشور شد. استاد محمدرضا شجریان پس از یک دوره بیماری، روز هفدهم مهر سال ۹۹ چشم از جهان فرو بست و مسافر ابدیت شد تا دوستدارانش او را با چشمانی باران‌زده بدرقه کنند.

استاد شجریان یکی از هنرمندانی بود که به ورزش و به‌ویژه فوتبال علاقه فراوانی داشت روی همین اصل خبرورزشی نوزدهم مهر سال ۹۹ به صحبت‌های فوتبالی و البته تاریخچه ورزشی این چهره فاخر نگاهی انداخت.

والیبال و دو ومیدانی

استاد شجریان پس از ورود به دانش‌سرای مقدماتی مشهد به شکل جدی والیبال و دوومیدانی را دنبال کرد، اما خیلی زود به خاطر دغدغه‌ها و مشغله فراوانش ورزش حرفه‌ای را کنار گذاشت تا یک هوادار جدی ورزش باقی بماند.

حضور در ورزشگاه

ایشان زمستان سال ۸۴ برای تماشای بازی پرسپولیس و بایرن مونیخ همراه با پسر کوچکش «رایان» به ورزشگاه آزادی رفته بود و در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر این‌که دوست دارد رایان به سمت فوتبال گرایش پیدا کند یا در دایره موسیقی به فعالیت بپردازد گفته بود: دوست دارم پسرم فوتبالیست شود!

لیگ برتر و رئال

محمدرضا شجریان به تماشای لیگ برتر انگلیس علاقه فراوانی داشت، اما رئال مادرید تیم مورد علاقه او در فوتبال اروپا بود. ایشان همچنین یک‌بار پیرامون فوتبال متنی را در فضای مجازی منتشر کرد و با اشاره به گلی که لیونل مسی در دقایق تلف‌شده بازی ایران- آرژانتین وارد دروازه ما کرد، نوشت: گلی که مسی به ما زد مانند پتکی بود که بر سرم خورد، ولی انصافا باید اذعان کرد که گلی بسیار زیبا و هنرمندانه بود. البته در مسابقه با آرژانتین همه بازیکنان را ستایش کردیم و به همه آن‌ها تبریک گفتیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین