کد خبر: ۹۴۱۸۲۱
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰

رئال مادرید عذر رائول را خواست

اسطوره کهکشانی‌ها در آینده‌ای نه چندان دور باید پستی را که در حال حاضر عهده‌دار آن است، ترک کند.
رئال مادرید عذر رائول را خواست
آفتاب‌‌نیوز :

نشریه مارکای اسپانیا مدعی شد که فصل جاری آخرین فصل مربیگری رائول گونسالس در تیم دوم باشگاه رئال مادرید موسوم به رئال مادرید کاستیاست.

رائول در شش سال گذشته در بخش پایه‌های باشگاه رئال مادرید فعالیت داشت. او کارش را با تیم زیر ۱۹ ساله‌های باشگاه آغاز کرد و به واسطه موفقیتش در فتح لیگ جوانان یوفا، خیلی زود ارتقای شغلی گرفت و به‌عنوان سرمربی کاستیا منصوب شد. او در این تیم هم عملکرد خوبی داشت و به همین دلیل حتی در یک مقطع به‌عنوان گزینه هدایت تیم اصلی باشگاه معرفی شد.

با این حال اوضاع برای رائول ۴۷ ساله بر وفق مراد نماند و تیم او پس از دو تلاش نافرجام برای صعود به لیگ دسته دوم اسپانیا، فصل گذشته ناامیدکننده ظاهر شد و امسال هم در قعر جدول دست و پا می‌زند. این وضعیت سبب شده که مدیران باشگاه به فکر استخدام یک مربی جدید برای این تیم باشند. در واقع مارکا ادعا کرده که باشگاه به رائول گفته که امسال آخرین سال حضورش روی نیمکت کاستیاست.

گفته می‌شود که آلوارو آربلوا گزینه اصلی جانشینی رائول در کاستیاست. او به‌عنوان سرمربی در هر دو تیم زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال باشگاه رئال مادرید نتایج قابل قبولی گرفته و توانسته است نظر فلورنتینو پرس رئیس باشگاه را جلب کند. در مورد شالکه هم شایعاتی شنیده می‌شود از جمله اینکه او ممکن است راهی آلمان شود تا هدایت شالکه - تیمی که با آن بازنشسته شد - را برعهده بگیرد. برخی منابع هم مدعی شده‌اند که رائول از اسپانیا هم پیشنهاد‌هایی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین