کد خبر: ۹۴۱۸۳۲
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸

باقری: خیلی خوشحالم که به پرسپولیس برگشتم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تشکر می‌کنم که دوباره به پرسپولیس برگشتم و پس از یکسال و نیم خیلی خوشحال هستم. چه زمانی که بازی می‌کردم یا به عنوان مربی در کنار تیم بودم، تمام تلاشم را می‌کردم تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.
باقری: خیلی خوشحالم که به پرسپولیس برگشتم
آفتاب‌‌نیوز :

کریم باقری پس از امضای قرارداد رسمی با باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: ابتدا باید از درویش تشکر کنم. او یکماه و نیم قبل صحبتی با من داشت و گفت که دوست دارد تا من دوباره با تیم باشم و گفتم که همواره با پرسپولیس بودم و زمانی که در تیم بودم تمام تلاشم را کردم تا وظایفم را به خوبی انجام دهم و زمانی که در باشگاه نیستم، باز هم در کنار این تیم بودم.

وی افزود: درویش گفت که تمام کار‌ها را برای بازگشت من به پرسپولیس انجام می‌دهد. تشکر می‌کنم که دوباره به پرسپولیس برگشتم و پس از یکسال و نیم خیلی خوشحال هستم. چه زمانی که بازی می‌کردم یا به عنوان مربی در کنار تیم بودم، تمام تلاشم را می‌کردم تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

مربی پرسپولیس عنوان کرد: الان با آمدن مربی خارچی، پرسپولیس نتایج خوبی گرفته و اتفاقات خوبی رقم خورده است. خداراشکر هواداران همیشه پشت تیم بودند و راضی هستند و امیدوارم اتفاقات خوبی را با هم رقم بزنیم. گاریدو را از نزدیک ندیدم و درویش زحمت کشید و با او صحبت کرد. منتظرم تا او برگردد و قرار شد جلسه‌ای با درویش و او داشته باشیم.

وی ادامه داد: با برخی از بازیکنان پرسپولیس در این یکسال و نیم در ارتباط بودم و آن‌ها هم محبت داشتند و با من تماس می‌گرفتند. امیدوارم اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رقم بخورد. لیگ هر سال سخت‌تر می‌شود و تیم‌ها خیلی خوب خود را برای بازی‌ها آماده می‌کنند. در پایان از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که در این چند وقت از من حمایت کردند و دست همه را می‌بوسم. ز الان تا زمانی که در تیم هستم تمام تلاشم را می‌کنم تا با کمک مجموعه تیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم. فعلا رقم قرارداد مهم نیست و همین که اجازه دادند تا در کنار تیم باشم لطف درویش و دوستانش بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین