کد خبر: ۹۴۱۸۶۴
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱

مربی ازبکستان: بازی موقعیت نداشت، اما هیجان داشت

مربی ازبکستان که به‌خاطر غیبت سرمربی ازبک‌ها هدایت تیمش را در دیدار با ایران بر عهده داشت، گفت: این مسابقه موقعیت‌های بیشتری نداشت، اما هیجان‌انگیز بود.
مربی ازبکستان: بازی موقعیت نداشت، اما هیجان داشت
آفتاب‌‌نیوز :

ولادو رادمانوویچ پس از تساوی صفر - صفر تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان و ایران گفت: قبل از بازی گفته بودم بازی دشواری داریم و ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیاست. فکر می‌کنم شانس پیروزی برای دو تیم ۵۰ - ۵۰ بود. ماشاریپوف موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت و آن‌ها یک فرصت برای گلزنی داشتند. این مسابقه موقعیت‌های بیشتری نداشت، اما هیجان‌انگیز بود.

وی با بیان اینکه ازبک‌ها بازی به بازی پیش می‌روند و برنامه‌ریزی می‌کنند، اظهار داشت: هفت بازی دیگر پیش رو داریم. هر مسابقه مانند دیدار با ایران بسیار جدی است و امیدوارم هواداران در بازی بعدی مقابل امارات از ما حمایت کنند.

مربی ازبکستان در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی معتقد بود دو پنالتی ایران اعلام نشد، تصریح کرد: خوب نیست درباره داور حرف بزنم و مربیان معمولاً درباره داور حرف نمی‌زنند. داور کارش را انجام داد و ما هم کارمان را کردیم.

رادمانوویچ درباره شرایط سرمربی ازبکستان و نظرات این مربی در دیدار با ایران گفت: می‌دانیم که او با مشکلاتی از لحاظ سلامتی مواجه است و نمی‌توانم بگویم کاتانتس چه مدت کنار تیم حضور نخواهد داشت. در طول مسابقه با او در ارتباط بودیم.

وی در واکنش به انتقاد یک خبرنگار از سبک بازی ازبکستان پس از اخراج صالح حردانی گفت: با شما موافق هستم. با این حال وقتی در تیم ملی فعالیت می‌کنید، خیلی اوقات فرصت کافی ندارید. بازیکنان ما کنار تیم‌های باشگاهی خودشان تمرین می‌کردند و سه روز است که کنار هم هستند. در این مدت فقط می‌توانید بازیکنان را از لحاظ روانی آماده کنید، نه فیزیکی. آماده‌سازی بدنی بازیکنان کاری سخت و زمان‌بر است.

پس از مطرح شدن سوال خبرنگار دیگری که معتقد بود ازبکستان پس از اخراج مدافع ایران نتوانست کار ویژه‌ای انجام بدهد و باید بازیکنانی را وارد زمین می‌کرد، مربی تیم ملی ازبکستان عنوان کرد: این شاید اشتباه ما بود و تلاش می‌کنیم چنین کاری را در بازی بعدی انجام بدهیم.

رادمانوویچ درباره اینکه ازبکستان برنامه جایگزینی برای دیدار با ایران نداشت، یادآور شد: این یک پرسش تاکتیکی است و نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم. مشکلاتی داشتیم که شاید بدانید یا ندانید. اوستون ارونوف به ما گفت کمی درد دارد و پس از آن گفت درد ندارم. ما همین بازیکنان را در اختیار داشتیم و تلاش می‌کنیم برنامه جایگزینی پیدا کنیم!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین