کد خبر: ۹۴۱۸۷۲
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴

روایت جنیفر از حال و روزش پس از جدایی

خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی می‌گوید پس از طلاق از چهارمین همسرش «هیجان‌زده» است.
روایت جنیفر از حال و روزش پس از جدایی
آفتاب‌‌نیوز :

«جنیفر لوپز» در مصاحبه جدیدی با مجله «اینترویو» می‌گوید زندگی پس از جدایی از «بن افلک» برای او «ترسناک» و «غم‌انگیز» شده، اما او «به دنبال هیچ‌کس» نیست.

این بازیگر و خواننده ۵۵ ساله با «نیکی گلیزر» به گفتگو نشسته و می‌گوید پس از طلاق از چهارمین همسرش «هیجان‌زده» است: «حالا هیجان‌زده‌ام، وقتی فکر می‌کنید که تنها زندگی خواهید کرد. بله، به دنبال هیچ‌کس نیستم، چون با توجه به همه کار‌هایی که در ۲۵، ۳۰ سال گذشته کرده‌ام، و در این موقعیت‌های چالش‌برانگیز قرار گرفته‌ام، چه می‌توان کرد وقتی که به تنهایی پرواز می‌کنید.»

بازیگر «اغواگران» (Hustlers) درباره جدایی‌اش از افلک پس از دو سال برای دومین بار که به موضوع داغی تبدیل شده بود می‌گوید: «می‌دانم که هرچه درباره من نوشته و گفته شد، و همه حدس و گمان‌هایی که درباره من زدند، شخصیت من را نمی‌سازد. این را مدت‌ها قبل یاد گرفتم؛ و شبکه‌های اجتماعی، چون مدت‌ها پس از آنکه من در انظار عموم دیده شدم آمد، مثل دیگران جدی‌اش نمی‌گیرم.»

لوپز ادامه می‌دهد: «می‌دانم که انسان خوبی هستم. می‌دانم که مادر خوبی هستم. می‌دانم که دوستانم چه کسانی هستند. می‌دانم که دوستانم می‌دانند که چه شخصیتی دارم، پدرم، مادرم و همه این افراد. اگر امیدوارید که کارنامه‌ای طولانی داشته باشید، باید یاد بگیرید که چگونه با این بخش کار کنار بیایید. برخی شما را دوست خواهند داشت، برخی شما را درک نخواهند کرد و برخی فقط می‌خواهند از شما بیزار باشند تا از شما بیزار باشند، و هیچ‌کدام واقعاً اهمیتی ندارد. آن همه کار کردم و ببینید به کجا رسیده‌ام، اما بعد مثل این بود که تمام دنیای لعنتی من منفجر شده باشد.»

او معترف می‌شود: «کمی غریبانه، ناآشنا و ترسناک است. حس غم‌انگیزی دارد. حس پریشانی دارد. اما وقتی به آن احساسات فکر می‌کنم و می‌گویم: «این چیز‌ها من را نابود نمی‌کند»، در واقع می‌بینم که می‌توانم به تنهایی شادی و خوشبختی را حس کنم. رابطه داشتن من را تعریف نمی‌کند. نمی‌توانم خوشبختی را در دیگران جست‌وجو کنم. باید درون خود خوشبخت باشم. پیش از این می‌گفتم که انسان خوشبختی هستم، اما همچنان به دنبال چیزی یا کسی بودم، اما حالا می‌گویم: «نه، در واقع حالم خوب است.»»

افلک و لوپز تابستان سال ۲۰۲۲ برای دومین بار ازدواج کردند و یک ماه بعد برای این ازدواج دوباره مراسمی با حضور ستارگان پرشمار به راه انداختند. لوپز ۲۰ اوت امسال از افلک به صورت رسمی درخواست طلاق کرد.

منبع: ایران ارت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین