کد خبر: ۹۴۱۹۹۸
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳

المان "ققنوس" در میدان شیلات زابل نصب شد

معاون خدمات شهری شهرداری زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: المان "ققنوس" که نماد توسعه و نوسازی است در میدان شیلات زابل نصب شد.
المان
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالحسین اصغریان روز شنبه اظهار کرد: المان‌ها در میدان‌های شهری از طریق پیام‌ها و مفاهیمی که انتقال می‌دهند به تقویت احساس هویت شهری و ایجاد ارتباط بین ساکنان و بازدیدکنندگان شهر کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه نام این میدان تغییر و پایه المان هم بهسازی می‌شود، افزود: با تدابیر اندیشیده شده توسط مجموعه مدیریت شهری سعی کردیم تا المان "ققنوس" که نماد توسعه و نوسازی در میدان شیلات نصب شود.

معاون خدمات شهری شهرداری زابل با اشاره به اینکه ققنوس راویِ افسانه‌ایِ پرنده‌ای که پیام‌آورشکوفایی و توسعه است، تصریح کرد: در تغییر و توسعه محیط شهری در حد توان، امکانات و اعتبارات اندک شهرداری اگر جایی نیاز به بازسازی و تغییر داشته سعی در ایجاد تنوع، تغییر و زیباسازی کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در طول دوره شورای ششم، شهرداری زابل نسبت به تغییر، نوسازی و بازسازی بسیاری از محیط‌ها اقدام و المان‌های مختلفی که نمادی از هویت، فرهنگ و نیاز امروز جامعه را در برداشته از جمله المان غدیر، المان کارآفرین، المان الماس، المان اسب، المان‌های نوروزی در میدان‌ها و پارک‌ها نصب شده است.

اصغریان از شهروندان در خواست کرد که در حفظ و نگهداری المان‌ها و دیگر اقدامات شهرداری درراستای زیباسازی و ارتقاء مبلمان شهری کوشا و با مجموعه مدیریت شهری زابل همکاری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین