کد خبر: ۹۴۲۰۳۲
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

هدیه قالیباف به رئیس جمهور تاجیکستان چه بود؟ + عکس

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نسخه‌ای از شاهنامهٔ فردوسی و مجموعهٔ «دستگاه‌های موسیقی ایران» اثر استاد حسین علیزاده را که اخیراً رونمایی شده را به رئیس جمهور تاجیکستان هدیه دادم.
هدیه قالیباف به رئیس جمهور تاجیکستان چه بود؟ + عکس
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در پیام رسان ایکس نوشت: در دیدار با آقای امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان نسخه‌ای از شاهنامهٔ فردوسی و مجموعهٔ «دستگاه‌های موسیقی ایران» اثر استاد حسین علیزاده را که اخیراً رونمایی شده است به ایشان هدیه دادم که با استقبال مواجه شد.

وی افزود: فرهنگ و زبان مشترک، جان‌مایهٔ همدلی و پیوند تاریخی دو ملت است.

اهدای شاخه گل قالیباف به مقام اسماعیل سامانی

هدیه قالیباف به رئیس جمهور تاجیکستان چه بود؟

همچنین  رئیس مجلس شورای اسلامی و هیأت پارلمانی ایران با همراهی رئیس مجلس ملی و قانون‌گذاری تاجیکستان با اهدای شاخه گل به مقام اسماعیل سامانی ادای احترام کردند.

به گزارش روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، در این مراسم رستم امامعلی، رئیس مجلس ملی و محمدطاهر ذاکرزاده، رئیس مجلس نمایندگان تاجیکستان هیأت پارلمانی ایران را همراهی کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از حضور در تاجیکستان، با رئیس جمهور و روسای مجالس ملی و نمایندگان تاجیکستان دیدار و در مورد گسترش روابط پارلمانی رایزنی کرد.

محمدباقر قالیباف عصر روز چهارشنبه در رأس هیأت پارلمانی به تاجیکستان سفر کرده است، این سفر به دعوت مقامات تاجیکی بوده است.

در این سفر، فتح الله توسلی، رئیس گروه دوستی ایران و تاجیکستان، سارا فلاحی، علی بابایی کارنامی، حسین امامی‌راد، روح الله عباسپور، هادی محمدپور رئیس مجلس را همراهی می‌کنند.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که عصر روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۳ در رأس یک هیأت پارلمانی و به دعوت مقامات تاجیکستانی به این کشور سفر کرده بود به تهران بازگشت.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین