کد خبر: ۹۴۲۳۲۳
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸

پشت پرده تنبیه انضباطی امیر تتلو در زندان

سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد که امیرحسین مقصودلو (تتلو) در زندان به دلیل رفتار خلاف قانون مشمول تنبیهات انضباطی شده و هیچ تسهیلات خاصی به او داده نشده است. او دو پرونده دارد: یکی مربوط به توهین به مقدسات و دیگری به تشویق به فساد و فحشا که به مجموع ۱۵ سال حبس محکوم شده است.
پشت پرده تنبیه انضباطی امیر تتلو در زندان
آفتاب‌‌نیوز :

اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه، در نشست خبری خود به مشکلات حوزه دارویی اشاره کرد و گفت که ۸۰۰ بیمارستان به سامانه رهگیری دارو متصل شده‌اند و ۳۰۰ بیمارستان دیگر هنوز به این سامانه متصل نیستند. وی تاکید کرد که لازم است نظارت بیشتری بر قاچاق دارو و مشکلات زنجیره تأمین انجام شود.

جهانگیر درباره وضعیت دو خبرنگار (الهه محمدی و نیلوفر حامدی) گفت که آن‌ها به ۶ سال حبس محکوم شده‌اند که ۵ سال آن به عنوان مجازات اشد اعمال خواهد شد. وی همچنین به پرونده‌های معدن شازند و طبس اشاره کرد و اعلام کرد که مقصران این حوادث تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

در مورد بازگشت دانشجویان اخراجی، جهانگیر گفت که این موضوع به صلاحیت دانشگاه‌ها مربوط می‌شود و قوه قضاییه در این زمینه وظیفه‌ای ندارد.

سخنگوی قوه قضاییه درباره برخورد با انتشار اخبار کذب و شایعات گفت که این قوه با جدیت به این موضوعات رسیدگی می‌کند و ۹۵ درصد موارد تخلف به سرعت اصلاح شده‌اند.

جهانگیر همچنین در خصوص طرح لایحه تجارت و اقدامات دستگاه قضایی در این زمینه گفت که این لایحه در حال بررسی در مجمع تشخیص مصلحت و شورای نگهبان است و قوه قضاییه در این رابطه هنوز نظری نداده است.

این نشست خبری نشان‌دهنده اهمیت قوه قضاییه در پیگیری موضوعات قضایی و اجتماعی و نیز نظارت بر سلامت عمومی و نظم در جامعه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین