کد خبر: ۹۴۲۳۴۶
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷

تداوم غبارآلودی هوای اصفهان تا اواسط هفته آینده

عاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از تداوم غبار محلی و افزایش شاخص آلایندگی هوا در نواحی مرکزی و صنعتی استان به ویژه کلانشهر اصفهان تا اواسط هفته آینده خبرداد.
تداوم غبارآلودی هوای اصفهان تا اواسط هفته آینده
آفتاب‌‌نیوز :

نوید حاجی‌بابایی اظهار داشت: نقشه‌های پیش یابی هواشناسی بیانگر استقرار جوی به نسبت پایدار تا اواسط هفته آینده در سطح استان اصفهان است.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت، آسمان به صورت صاف در ساعات بعدازظهر به ویژه در مناطق غربی استان، افزایش ابر، گاهی وزش باد خواهد بود که شدت وزش باد در مناطق غربی و جنوبی بیشتر است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: همچنین در مناطق مرکزی به‌ویژه کلانشهر اصفهان انتظار غبار محلی به ویژه در ساعات اولیه صبح را داریم که به صورت موقت باعث کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس می‌شود.

به گفته حاجی بابایی، دمای هوای استان کماکان طی ۲۴ ساعت آینده در مناطق مختلف استان تغییر محسوسی ندارد و طی این مدت بیشینه و کمینه دمای کلانشهر اصفهان بین ۳۰ و ۱۴ درجه سلسیوس بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: خور و بیابانک با بیشینه دمای ۳۵ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای سه درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین