کد خبر: ۹۴۲۳۵۳
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵

کاظمی: معلمان فاقد رتبه و نواستخدامی‌ها رتبه‌بندی می‌شوند

علیرضا کاظمی بر استقرار رتبه‌بندی برای فاقدین و نو استخدامی‌ها تأکید کرد و گفت: انتظار می‌رود پایش آیین‌نامه رتبه‌بندی قبلی و تدوین آیین‌نامه جدید با سرعت و دقت پیگیری شود.
کاظمی: معلمان فاقد رتبه و نواستخدامی‌ها رتبه‌بندی می‌شوند
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا کاظمی وزیر آموزش‌وپرورش در بیست و پنجمین جلسه شورای معاونان که در محل وزارت آموزش‌وپرورش برگزار شد با اشاره به تدوین آیین‌نامه جدید رتبه‌بندی معلمان بیان کرد: انتظار می‌رود پایش آیین‌نامه رتبه‌بندی قبلی و تدوین آیین‌نامه جدید با سرعت و دقت پیگیری شود.

وی بر استقرار رتبه‌بندی برای فاقدین و نو استخدامی‌ها تأکید کرد.

کاظمی به لایحه بودجه سال آینده اشاره کرد و گفت: در این مسیر باید همه نیاز‌ها به‌سرعت احصا و حداقل ۵۰ درصد پاداش بازنشستگی فرهنگیان در سال جاری و سال آینده در بودجه گنجانده شود تا پرداخت‌ها به‌روز شود.

وزیر آموزش‌وپرورش با ارائه گزارشی از دیدار‌های اخیر و نشست شورای‌عالی به ریاست رئیس‌جمهور، بیان کرد: در تمام دیدار‌ها و نشست‌ها تأکید کردم که سیاست کلان ما در آموزش‌وپرورش، ارتقای جایگاه نظام تعلیم‌وتربیت است و این ارتقا به نقشه راه نیاز دارد.

وی افزود: برای دومین بار در ۱۱ سال اخیر جلسه شورای‌عالی آموزش‌وپرورش با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد و این رویکرد بازتاب‌های خوبی داشته است و این امر در مسیر پیش‌رو منجر به رفع بسیاری از مسائل آموزش‌وپرورش خواهد شد.

وی خروجی جلسه بعد از نشست شورای‌عالی آموزش‌وپرورش را مثبت ارزیابی کرد و گفت بعدازاین نشست، رئیس‌جمهور اعلام آمادگی کرد که مشکل فضا‌های آموزشی کشور را بر اساس نیازمندی‌ها و طرح و برنامه‌های اعلامی، حل‌وفصل کند.

کاظمی ادامه داد: باید مسائل و نیازمندی‌های آموزش‌وپرورش را احصا و سازماندهی کنیم تا با طراحی متقن و دقیق از سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها مطالبه کنیم.

در ادامه جلسه حسین صادقی رئیس مرکز روابط‌عمومی با ارائه گزارشی تصویری، بازتاب رسانه‌ای اخبار آموزش‌وپرورش را در دو هفته گذشته را تشریح کرد و بر حضور اعضای شورای معاونان در استودیو نگاه برای تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های هر معاونت تأکید کرد.

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز با ارائه گزارشی از جشنواره کودکان و نوجوانان به تشریح اقدامات کانون پرورش فکری در جشنواره اخیر پرداخت.

همچنین در ادامه علیرضا کمرئی، علی باقری و حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی لطیفی، علی فرهادی، علی زرافشان و دیگر اعضای کارگروه‌های آموزش‌وپرورش مواردی از اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف را تشریح و وزیر آموزش‌وپرورش نیز بر اساس گزارش‌های مطرح شده، دستوراتی صادر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین