کد خبر: ۹۴۲۳۸۴
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹

توقیف خودرو، مجازات رانندگان حامل اتباع غیرمجاز است

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان توقیف خودرو در صورت جابه‌جایی اتباع غیرمجاز را قانون و ابلاغیه بالادستی اعلام کرد و گفت: در صورت تکرار این تخلف خودرو تا یک سال توقیف می‌شود.
توقیف خودرو، مجازات رانندگان حامل اتباع غیرمجاز است
آفتاب‌‌نیوز :

 رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در سالن بقیه الله نیروی انتظامی برگزار شد با تاکید بر اقدامات قابل‌توجه این نیرو در برقراری امنیت، احساس امنیت موجود در جامعه نتیجه اقدامات پلیس محسوب می‌شود.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان برخورد با اراذل‌واوباش، جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز، برخورد با تهیه و توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی، کنترل و نظارت بر صنوف، برخورد با صنوف متخلف، برخورد با ناامن‌کنندگان امنیت عمومی به لحاظ فرهنگی و اجتماعی را از جمله وظایف این حوزه از نیرو‌های انتظامی اعلام کرد.

 وی صدور گذرنامه و پروانه کسب را از جمله خدمات ارائه شده توسط پلیس امنیت عمومی اعلام کرد.

حیدری با تاکید بر غیرمجاز بودن حمل و نگهداری اتباع خارجی غیرمجاز توسط رانندگان خودرو‌ها اعم از عمومی و خصوصی گفت: بر اساس قوانین و ابلاغیه‌های بالادستی حمل اتباع خارجی غیرمجاز پنج نفر توسط اتوبوس، مینی‌بوس، سه نفر سواری‌ها دو نفر و موتورسیکلت یک نفر غیرقانونی است که هر کدام مجازات توقیف خودرو را در بر دارد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان تاکید کرد: رانندگان متخلف که اقدام به جابه‌جایی اتباع خارجی غیرمجاز کنند در بار نخست مشمول توقیف خودرو تا ۶ ماه و در صورت تکرار تا یک سال توقیف خواهد شد.

وی ادامه داد: رانندگان متوجه باشند که اطلاع داشتن یا نداشتن آن‌ها از داشتن مسافر خارجی غیرمجاز تاثیری در اعمال قانون ندارد.

حیدری به‌کارگیری اتباع غیرمجاز را ممنوع اعلام کرد و گفت: کارفرمایان متخلف به دادسرا و اداره کار معرفی می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین