کد خبر: ۹۴۲۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۸:۱۹

دستگیری زوروی شرور در ورامین

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب : سرهنگ "ايرج قاسم آبادي " درگفت وگو با خبرنگار آفتاب، ضمن اعلام این که شرور سابقه‏دار نقاب دار 28 ساله با سابقه 10 سال شرارت، در ورامین دستگیر شده است، افزود: ماموران گشت کلانتری 15 باقر آباد ورامين حين گشت زني در حوزه استحفاظي به فرد موتور سواری که بر چهره خود نقاب زده بود مشکوک شده و اقدام به تعقيب وي کردند. 

وي اضافه کرد: موتور سوار نقابدار که متوجه تعقيب مأموران شده بود، با افزودن بر سرعت موتورسيکلت به سمت زيرگذر زيبا شهر به مسير خود ادامه داد که سر انجام در همان مکان به محاصره ماموران در آمد. 

وي ياداورشد: نقابدار فراری که خود را در حلقه محاصره ماموران ديد با کلت کمری که همراه داشت اقدام به تيراندازي به سوي ماموران کرد به گونه اي که دو تير جنگی به خودرو پليس اصابت کرد و ماموران که متوجه شدند متهم نه تنها قصد تسليم شدن ندارد بلکه به هر نحوي مي خواهد از دست ماموران فرار کند بنابراين آنها نيز با توجه به قانون بکارگيري سلاح پاي متهم را نشانه گرفتند و با شليک يک تير و مجروح کردن وي، او را دستگير کردند. 

قاسم آبادي گفت: با انتقال متهم به مراکز درمانی و بررسی سوابق وی، مشخص شد فرد دستگير شده " حامد – ج " يکي از سارقان و اراذل اوباش سابقه دار بخش باغ خواص ورامين است که سوابق متعدد از جمله نزاع‏های دسته جمعی، سرقت مسلحانه، ورود به عنف و قاچاق مواد مخدر را در پرونده خود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
قربان قران وفرستاده اش بشوم که هرجای ظلم وستم وخیانت می بینم بیشتر متوجه عظمت قران وجود خدا می شوم چرا چرا چرا اارزش این معجزه پیامبر اسلام را خوب نشناختیم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین