کد خبر: ۹۴۲۴۴۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹

طارمی: در فاز هجومی خیلی بد بودیم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی در بازی‌های اخیر در فاز دفاعی خیلی خوب عمل کرده است اما در بخش هجومی خیلی بد بودیم و روی این انتقاد با خودم است.
طارمی: در فاز هجومی خیلی بد بودیم
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی طارمی امروز در حاشیه اولین جلسه تمرین تیم ملی پیش از دیدار برابر قطر در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ که در کشور امارات برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین جلسه تمرین را در چمن برگزار خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم تا روز بازی با قطر چند جلسه تمرین خوب و مفید برگزار کنیم.

وی درباره اینکه آیا بازی کردن در کشور ثالت، کار تیم ملی را مقابل قطر سخت می‌کند، افزود: طبیعی است که اگر در کشور خودمان با قطر بازی می‌کردیم، شرایط به سود ما بود. از حمایت تماشاگران پر شورمان که همیشه حامی و پشتیبان تیم ملی بوده‌اند، بهره می‌بردیم و دلگرم می‌شدیم، اما متاسفانه این شرایط اتفاق افتاده است و از وجود آن‌ها محروم شدیم. از این موضوع ناراحت هستیم، اما بهانه نمی‌گیریم، چون آمده‌ایم تا با ارائه یک بازی خوب به برتری برسیم.

طارمی اضافه کرد: به نظر من بازی با قطر جنبه انتقامی ندارد. برای این حرف هم دلیل دارم؛ در ۱۰ بازی اخیر که با این تیم روبه‌رو شدیم فقط یک بار شکست خوردیم و در همان مسابقه‌ای که شکست خوردیم هم باید برنده از زمین بیرون می‌آمدیم و به نظر من اگر بتوانیم قطر را ببریم جایگزین آن مسابقه نخواهد شد.

بازیکن تیم ملی افزود: بازی با قطر در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی برگزار خواهد شد. تمام تمرکز ما معطوف به این است که با بردن حریف راه صعودمان به جام جهانی هموار شود. بازی در کشور امارات نسبت به کشور‌های دیگر برای میزبانی بهتر بود. ایرانیان زیادی در این کشور حضور دارند و باعث می‌شود حس میزبانی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در چند بازی اخیر تیم ملی زیاد خوب بازی نکردیم و این را باید می‌گفتم. البته باید این را هم در نظر داشته باشید که از نظر دفاعی خوب بودیم و گلی دریافت نکردیم، اما باید به گونه‌ای باشد که هم در دفاع خوب باشیم و هم در حمله بتوانیم عملکرد بهتری به نمایش بگذاریم.

بازیکن تیم ملی که در تیم اینترمیلان ایتالیا بازی می‌کند، درباره دیدار تیم ملی برابر ازبکستان که با تساوی به اتمام رسید نیز اضافه کرد: بازی با ازبکستان به پایان رسید، اما اعتقاد دارم که داور یک پنالتی به سود تیم ما نگرفت. وقتی با داور صحبت کردیم به او گفتم به تصمیم شما احترام می‌گذارم و همین کار را انجام دادیم و اعتراض نکردیم، اما وقتی بازی به پایان رسید و صحنه را چک کردیم، متوجه شدیم به ما بی‌احترامی شد! داور گفت دست بازیکن ازبکستانی بسته بود، اما دستش بیش از حد باز بود و آن صحنه در هر کجای دنیا پنالتی اعلام می‌شود.

طارمی در پایان گفت: می‌خواهیم فوتبالی برنده شویم و بهانه‌ای برای عدم انجام این کار نداشته باشیم. باید طوری در طول جریان بازی کار کنیم که هیچ عذر و بهانه‌ای وجود نداشته باشد. باز هم می‌گویم تیم ملی در فاز دفاعی در بازی‌های اخیر خیلی خوب بوده است، اما در بخش هجومی خیلی بد بودیم که انتقاد به خودم است و باید در بازی‌های آینده بهتر شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین