کد خبر: ۹۴۲۴۵۳
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵

فردوسی‌پور سرمربی جدید استقلال را لو داد

استقلالی‌ها در ۴۸ ساعت گذشته با یک سرمربی آفریقایی وارد مذاکره شده‌اند که البته نام آن نزد «فوتبال ۳۶۰» محفوظ است.
فردوسی‌پور سرمربی جدید استقلال را لو داد
آفتاب‌‌نیوز :

گفته می‌شود که مدیران باشگاه استقلال در حال نهایی‌کردن توافقات خود با یک سرمربی آفریقایی هستند.

رسانه متعلق به عادل فردوسی‌پور در گزارشی نوشت: آبی‌پوشان در طول ۲ هفته گذشته تمرکز خود را معطوف به استخدام سرمربی خارجی کرده بودند و رایزنی‌های خود را در این مسیر پیش می‌بردند، اما با این وجود، پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که اکثریت سرمربیان اروپایی رزومه‌دار مدنظر آبی‌ها، با توجه به شرایط منطقه و فراخوان‌های صادر شده از سوی سفارت‌خانه‌ها، تمایلی به حضور روی نیمکت استقلال نشان نداده‌اند.

همین مسئله باعث شده تا مدیران باشگاه استقلال تغییر مسیر بدهند و در جست‌وجوی یک سرمربی موفق و کارنامه‌دار از قاره آفریقا باشند.

استقلالی‌ها در ۴۸ ساعت گذشته با یک سرمربی آفریقایی وارد مذاکره شده‌اند که البته نام آن نزد «فوتبال ۳۶۰» محفوظ است.

گزینه مدنظر آبی‌ها سابقه حضور روی نیمکت تیم ملی آفریقای جنوبی را دارد و با جو فوتبال آسیا هم آشنا است؛ چرا که در تیم‌هایی، چون الاهلی و اب‌ها عربستان و الوحده امارات سرمربیگری کرده است.

در کارنامه گزینه مدنظر آبی‌ها، قهرمانی در جام باشگاه‌های آفریقا همراه با تیم الاهلی مصر دیده می‌شود که مشابه این دستاورد با تیم مصری در کارنامه خوان کارلوس گاریدو سرمربی کنونی پرسپولیس هم به چشم می‌آید.

آبی‌پوشان با گزینه آفریقایی مدنظر خود که تجربه قهرمانی در فوتبال باشگاهی عربستان را هم دارد، مذاکرات مثبتی داشته‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، احتمالاً تا روز سه‌شنبه رسماً از سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت رونمایی و گزینه مدنظر استقلالی‌ها تا پایان هفته به تهران سفر می‌کند.

منبع: خبرفوری

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین