کد خبر: ۹۴۲۴۶۸
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰

دختر نوجوان به عشق بازیگر شدن، خودش را ربود

بازپرس جنایی تهران پرونده ربوده شدن دختر نوجوانی را که رویای بازیگری داشت، مختومه کرد.
دختر نوجوان به عشق بازیگر شدن، خودش را ربود
آفتاب‌‌نیوز :

بازپرس جنایی تهران پرونده ربوده شدن دختر نوجوانی را که رویای بازیگری داشت، مختومه کرد.

به گزارش سایت جنایی، هفته گذشته خانواده‌ای با مراجعه به اداره پلیس آگاهی تهران از ربوده شدن دختر ۱۶ ساله خود خبر دادند و در حالی که بسیار مضطرب بودند برای پیدا کردن دختر ربوده‌شده از پلیس کمک خواستند. پدر این دختر به ماموران گفت: دخترم چند روز قبل برای رفتن به کلاس از خانه خارج شد، اما دیگر برنگشت. در حالی که به شدت نگران وضعیت او بودیم و خانه دوستان و آشنایان را دنبالش می‌گشتیم پیامکی دریافت کردم که «دخترتان را گروگان گرفته‌ایم و اگر ۲ میلیارد تومان تهیه نکنید، او را می‌کشیم و جسدش را در اطراف تهران دفن می‌کنیم.»

این مرد ادامه داد: پیامک از موبایل دخترم ارسال شده بود. بعد از آن من چند بار با تلفن دخترم تماس گرفتم، اما جواب نداد. چند دقیقه بعد فرد ناشناسی که صدای کامپیوتری داشت، با موبایل دخترم به من زنگ زد و گفت دخترم را در خیابان با تهدید چاقو ربوده و در اتاق متروکه‌ای زندانی کرده است. حتی تهدید کرد اگر پلیس را در جریان قرار دهم باز هم دخترم را می‌کشد. با این حال من تصمیم گرفتم موضوع را با پلیس در میان بگذارم.

در پی این شکایت ماموران آموزش‌های لازم را به پدر دختر دادند و از او خواستند تا به بهانه آماده بودن ۲ میلیارد تومان چک‌پول با آدم‌ربایان قرار صوری بگذارد، اما وقتی در محل قرار حاضر شدند، خبری از گروگانگیران نشد.

در ادامه تحقیقات، ماموران به ردیابی‌های خود ادامه دادند تا اینکه رد دختر نوجوان را در خانه‌ای واقع در جنوب تهران به دست آوردند.

بررسی‌های تخصصی حکایت از این داشت که دختر نوجوان اخیراً با جوانی در فضای مجازی آشنا شده است.

به این ترتیب، ماموران با این فرضیه که پسر جوان در آدم‌ربایی دست دارد، راهی خانه او شدند تا دستگیرش کنند، اما پی بردند ماجرای آدم‌ربایی غیرواقعی است، چون دختر نوجوان با همدستی پسر مورد علاقه‌اش، نقشه خودربایی را ریخته بودند تا با اخاذی از خانواده‌اش به کشور ترکیه مهاجرت کنند.

در ادامه نیز دختر نوجوان در مخفیگاه خود و خانه خیالی ربایندگان شناسایی شد و به اداره پلیس آگاهی تهران انتقال یافت. دختر ۱۶ ساله در اظهارات خود گفت: از کودکی آرزو داشتم که بازیگر مشهوری شوم، اما خانواده به شدت مخالف بودند. برخی از دوستانم به کلاس بازیگری می‌رفتند، اما خانواده هزینه شرکت من در کلاس‌ها را نمی‌داد و علاقه‌ام را نادیده می‌گرفتند، این در حالی بود که همه رویای من این بود که روزی سوپراستار شوم.

او در مورد نقشه خودربایی نیز گفت: مدتی قبل در اینستاگرام با پسری آشنا شدم. او علاقه شدیدی به کارگردانی داشت و در این رشته درس می‌خواند. وقتی علاقه مرا دید، گفت کمکم می‌کند بازیگری مشهور شوم. ما می‌خواستیم به ترکیه برویم، در آنجا درس بخوانیم و به رویاهایمان برسیم. قصد ازدواج داشتیم، اما شکی نداشتم که خانواده‌ام مخالفت می‌کنند. برای این که رسیدن به رویاهایمان برایمان مهم بود، نقشه آدم‌ربایی ساختگی و اخاذی میلیاردی از پدرم را کشیدیم و می‌خواستیم با این پول به ترکیه برویم، اما دست‌مان در نهایت رو شد.

با برملا شدن راز ناپدید شدن این دختر نوجوان، تحقیقات پلیسی این پرونده از جهت آدم‌ربایی مختومه شد، اما تحقیقات پلیسی زیر نظر بازپرس جنایی تهران ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین