کد خبر: ۹۴۲۴۸۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴
تبلیغات

فروشگاه منزل؛ مرجع تخصصی تابلو، پرده و کاغذ دیواری در ایران

صنعت دکوراسیون داخلی، به یکی از پررونق‌ترین صنایع جهان تبدیل شده و روز به روز، کسب و کار‌های بیشتری وارد این عرصه می‌شوند و در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. در گیرودار رشد این صنعت، مشتریان هم با دغدغه‌هایی دست و پنجه نرم می‌کنند که یکی از این دغدغه‌ها، خرید محصولات باکیفیت، تخصصی و مقرون به صرفه است. در این مقاله تصمیم داریم یکی از بهترین فروشگاه‌ها و تولیدکنندگان لوازم دکوراسیون داخلی مثل کاغذ دیواری، پوستر دیواری، تابلو دکوراتیو و پرده را معرفی کنیم.
فروشگاه منزل؛ مرجع تخصصی تابلو، پرده و کاغذ دیواری در ایران
آفتاب‌‌نیوز :

در صورتی که شما هم به خرید تجهیزات دکوراسیون داخلی باکیفیت، اقتصادی و حرفه‌ای می‌اندیشید و تمایل دارید با فروشگاهی باتجربه و ریشه‌دار در این زمینه آشنا شوید، این مقاله برای شما نوشته شده است.

فروشگاه منزل؛ تحولی نوین در عرصه تجهیزات دکوراسیون داخلی

فروشگاه منزل حدوداً ۱۸ سال است که در زمینه فروش کاغذ دیواری، پوستر دیواری و پرده پانچ فعالیت می‌کند و اخیراً تابلوی چاپی و دکوراتیو را هم به سبد محصولات خود اضافه کرده است تا علاقه‌مندان به محصولات دکوراسیون داخلی بتوانند تابلو‌های باکیفیت و متنوع را با قیمتی مناسب خریداری کنند.

این فروشگاه با کمک متخصصان و افراد برجسته در زمینه دکوراسیون داخلی، همواره می‌کوشد جدیدترین طرح‌ها و مدل‌های کاغذ دیواری، پوستر دیواری، تابلو چاپی و پرده پانچ را در فروشگاه خود موجود کند تا علاقه‌مندان به این محصولات بتوانند جدیدترین محصولات و طرح‌های ایران و جهان را در منزل، فروشگاه، مطب، شرکت یا دفتر کار خود نصب کنند.

آشنایی اجمالی با محصولات فروشگاه منزل

در ادامه این بخش تصمیم داریم با محصولاتی که فروشگاه منزل در وب‌سایت خود عرضه کرده است، آشنا شویم و توضیحاتی اجمالی در مورد هر کدام از این محصولات ارائه دهیم:

۱. کاغذ دیواری و پوستر دیواری

کاغذ دیواری و پوستر دیواری

فروشگاه منزل، به صورت تخصصی و حرفه‌ای در زمینه تولید و فروش کاغذ دیواری و پوستر دیواری فعالیت می‌کند و طیف گسترده‌ای از این محصولات را در وب‌سایت خود عرضه کرده است تا مشتریان با علایق و سلایق گوناگون بتوانند کاغذ دیواری یا پوستر دیواری دلخواه خود را انتخاب کنند. برای خرید کاغذ دیواری منزل سری به سایت manzel بزنید.

۲. پرده آماده

پرده به دلیل نصب آسان، ظاهر ساده و مینیمال، قابلیت شستشو، داشتن قیمت مناسب و مناسب بودن برای فضا‌های مختلف، به یکی از محبوب‌ترین محصولات دکوراسیون داخلی تبدیل شده است و امکان استفاده از آن در فضا‌های مختلف مثل اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه و دفتر کار وجود دارد. فروشگاه منزل می‌کوشد طرح‌های متنوعی از این محصول را در وب‌سایت خود عرضه کند تا افراد بتوانند مدل دلخواه خود را انتخاب و در فضای مورد نظر خود نصب کنند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای پرده، نصب آسان و بی‌دردسر آن است. تنها کاری که باید برای نصب این نوع پرده انجام دهید، آن است که میله را در محل مورد نظرتان نصب کنید و سپس پرده را به‌راحتی روی میله بلغزانید.

۳. تابلو دیواری یا تابلو دکوراتیو

تابلو دیواری و دکوراتیو

تابلو دیواری یا دکوراتیو، محصول دیگری است که فروشگاه آنلاین منزل در وب‌سایت خود عرضه کرده است و در زمینه تولید و فروش آن فعالیت می‌کند. این فروشگاه، مدل‌های متنوعی از تابلو‌های چاپی را در اختیار مخاطبان هدف و مشتریان خود قرار می‌دهد تا افراد با علایق و سلایق گوناگون بتوانند تابلو دلخواه خود را از بین تابلو‌های موجود، انتخاب کنند.

یکی از خدمات فروشگاه منزل در زمینه تابلو، تولید تابلو با طرح مورد پسند شماست. مشتریان و مخاطبان هدف این فروشگاه می‌توانند در صورت تمایل، طرح دلخواه خود را بفرستند تا کارشناسان فروشگاه منزل، طرح را بررسی و سفارش شما برای چاپ را ثبت کنند.

ارسال رایگان و معرفی نصاب حرفه‌ای؛ یکی از قابلیت‌های فروشگاه منزل

یکی از قابلیت‌های فروشگاه منزل، ارسال رایگان کلیه سفارش‌هاست. این فروشگاه، کلیه خرید‌های اینترنتی را بدون استثنا به صورت رایگان و از طریق اداره پست برای مشتریان ارسال می‌کند. در واقع این فروشگاه، کلیه محدودیت‌های زمانی و مکانی را کنار زده و امان خرید محصولات باکیفیت دکوراسیون داخلی را برای کلیه هموطنان از سراسر ایران فراهم کرده است.

یکی دیگر از قابلیت‌ها و ویژگی‌های مهم فروشگاه منزل این است که با بهترین نصاب‌های کاغذ دیواری و پوستر دیواری در سراسر ایران همکاری دارد. در هر نقطه از ایران که هستید، می‌توانید پس از ثبت سفارش با کارشناسان فروشگاه منزل تماس بگیرید و شماره سفارش خود را اعلام کنید تا شماره نصاب حرفه‌ای کاغذ دیواری در منطقه شما را در اختیارتان قرار دهند.

ارائه محصولات با کیفیت‌ها و قیمت‌های متنوع

منزل دات آی آر، کاغذ دیواری و پوستر دیواری‌های خود را با کیفیت‌ها و قیمت‌های متنوعی ارائه می‌دهد تا افراد به فراخور نیاز و توان مالی خودشان، بتوانند مدل و جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

امکان سفارش کاغذ دیواری و تابلو با طرح دلخواه و قیمت مناسب با چند کلیک

یکی از مهم‌ترین خصوصیات فروشگاه منزل این است که در کنار فروش انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی، در زمینه تولید این محصولات نیز فعالیت می‌کند و به همین دلیل، امکان تولید طرح‌های سفارشی را برای مشتریان و متقاضیان فراهم کرده است.

در صورتی که طرح خاصی برای چاپ روی کاغذ دیواری، پوستر دیواری و تابلو، مد نظر دارید، می‌توانید آن طرح را برای کارشناسان فروشگاه منزل ارسال کنید تا طرح مورد نظر، بررسی و سفارش چاپ آن ثبت شود.

فروشگاه منزل؛ آمیزه‌ای از کیفیت، تنوع، مشتری‌مداری و قیمت منطقی

در این مقاله کوشیدیم در مورد محصولات فروشگاه منزل صحبت کنیم و خصوصیات هر کدام از محصولات این فروشگاه را توضیح دهیم. امیدواریم بیان این نکات باعث شود که تجهیزات دکوراسیون داخلی مورد نظر خود را هوشیارانه و با چشمانی باز خریداری کنید.

منزل از سال ۱۳۸۵ تاکنون مشغول خدمت‌رسانی به هموطنان گرامی در زمینه محصولات دکوراسیون داخلی است و در طول این ۱۸ سال فعالیت، همواره کوشیده است که محصولاتی حرفه‌ای، تخصصی و روزآمد در اختیار مشتریان و مخاطبان هدف خود قرار دهد. سیاست این مجموعه، همواره بر «کیفیت»، «تنوع بالا»، «مشتری‌مداری» و «قیمت منطقی» استوار بوده است. فروشگاه منزل از سال ۱۳۹۶ تاکنون برترین تولیدکننده کاغذ دیواری و پوستر دیواری در ایران محسوب می‌شود و اکنون در زمینه تولید تابلو هم یکی از رهبران بازار شناخته می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین