کد خبر: ۹۴۲۵۰۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷

بختیاری‌زاده چطور خودش را در رامین رضاییان می‌بیند/ چه شد که استقلال به چادرملو ۳ گل زد

تیم استقلال پس از مدت‌ها و بعد از دیدار مقابل الغرافه بار دیگر موتور گل زنی اش را در یک بازی دوستانه روشن کرد.
بختیاری‌زاده چطور خودش را در رامین رضاییان می‌بیند/ چه شد که استقلال به چادرملو ۳ گل زد
آفتاب‌‌نیوز :

گلزنی دوباره رامین رضاییان و پاس گلی که او برای آرمان رمضانی در دیدار دوستانه مقابل چادرملو ساخته و پرداخته کرد ثابت می‌کند این فوتبالیست همچنان رو به جلو و علاقمند به گلزنی است.

اینکه رامین رضاییان شرایط و شباهت زیادی به دوران فوتبال بازی کردن سهراب بختیاری دارد می‌تواند به همین سرمربی کمک کند تا از وجود چنین مهره‌ای در خط دفاعی تیمش نهایت استفاده را ببرد.

گلزنی بختیاری زاده در جام جهانی و گل‌های دیگری که او در تیم‌های متعلقه اش در دوران فوتبال به ثمر رساند ثابت می‌کند او می‌داند مدافعی که رو به جلو و گلزن است تا چه اندازه می‌تواند به تیمش کمک کند.

از سوی دیگر گلزنی آرمان رمضانی به عنوان یکی از بلند قامت‌ترین بازیکنان حال حاضر استقلال که کار با پا و گل زنی با ضربات از راه دور را هم تجربه کرده می‌تواند در این برهه کمک کند تا کنار مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو خط آتش استقلال را تقویت و در بازی‌های پیش رو از جمله بازی مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری را برای استقلال رقم بزند.

اما نکته بارز و شاید کلیدی در این میان حضور درخشان امیرعلی صادقی ستاره بازی‌های دوستانه در دیدار مقابل چادرملو بود. این فوتبالیست جوان که تکنیکی و باهوش به نظر می‌رسد وقتی از تیم سایپا توسط مجیدی به استقلال آمد خیلی‌ها انتظار ظهور یک مهدی قائدی دیگر را داشتند، اما ساپینتو و نکونام چندان روی خوشی به این فوتبالیست نشان ندادند.

از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد که سهراب بختیاری‌زاده با تماشای فوتبال این بازیکن نام او را در ذهنش ثبت کرده و این احتمال وجود دارد که در بازی‌های پیش رو از صادقی به عنوان یک موتور محرک در خط هافبک تهاجمی و پشت سر مهاجمان استفاده کند.

با توجه به خصوصیات ذاتی سهراب بختیاری‌زاده که در دوران حضورش در زمین مسابقه علاوه بر کار‌های دفاعی تفکرات هجومی و گلزنی داشت این می‌تواند یک اتفاق مثبت برای استقلال باشد تا از چنین سرمربی که می‌تواند کار‌های دفاعی و هجومی را تلفیق کند بهره‌مند شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین