کد خبر: ۹۴۲۵۸۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱

تنها بازماندگان استقلال از آخرین حضور این تیم در ورزشگاه شیخ راشد

تیم استقلال در حالی در ورزشگاه شیخ راشد دبی به میدان می‌رود که آخرین بار یکی از بازیکنان فعلی این تیم در همین ورزشگاه به میدان رفته است.
تنها بازماندگان استقلال از آخرین حضور این تیم در ورزشگاه شیخ راشد
آفتاب‌‌نیوز :

میلاد زکی‌پور که به همراه علیرضا منصوریان از تیم نفت تهران به استقلال پیوست در فصل هفدهم لیگ برتر با این سرمربی در رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۱۷ حضور داشت.

در آن فصل تیم استقلال با الاهلی امارات، لوکومتیو ازبکستان و تعاون عربستان در یک گروه قرار گرفت که در دیدار رفت مقابل شباب الاهلی (۱۴ بهمن ۱۳۹۵) در زمین شیخ راشد با نتیجه ۲ بر یک مغلوب حریف اماراتی شد.

ترکیب استقلال در آن دیدار عبارت بود از: مهدی رحمتی، رابسون، پادوانی، خسرو حیدری (مجید حسینی ۸۹)، زکی پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی (۷۹ - فرشید اسماعیلی)، بهنام برزای (۶۴ - وریا غفوری)، علی قربانی و کاوه رضایی.

حالا و با گذشت حدود ۷ سال از آن تاریخ پس از بازگشت میلاد زکی‌پور از تیم سپاهان به استقلال بار دیگر این بازیکن باید به واسطه آماده نبودن ورزشگاه آزادی همراه با استقلالی‌ها در همین استادیوم به میدان برود.

نکته جالب توجه اینکه از جمع بازیکنان حال حاضر استقلال حسین حسینی هم در آن شب در جمع استقلالی‌ها بود، ولی روی نیمکت نشست و مهدی رحمتی درون دروازه ایستاد، ولی سایر بازیکنان فعلی هیچ کدام در آن دیدار در تیم استقلال حضور نداشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین