کد خبر: ۹۴۲۶۴۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱

کشف ۸۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ورامین

فرمانده انتظامی ورامین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و آرامش در شهر با کشف بیش از ۸۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۴۰ خرده فروش از ابتدای مهر ماه خبر داد.
کشف ۸۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ورامین
آفتاب‌‌نیوز :

«سرهنگ ابراهیم شریفی مقدم» در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: طرح آرامش در شهر و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از وجود معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر و سارقان و مجرمان از ابتدای ماه جاری و با جدیت به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ شریفی مقدم با اشاره به اینکه ماموران انتظامی، موفق به کشف بیش از ۸۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر و شناسایی و دستگیری ۲۰۰ معتاد متجاهر و ۴۰ خرده فروش مواد شدند، افزود: در این طرح عوامل انتظامی با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف ۶ فقره انواع سرقت وکشف ۸ دستگاه خودرو و ۱۱ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و شناسایی و دستگیری ۴۴ سارق مرتبط با انواع سرقت‌های به وقوع پیوسته شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان ورامین در ادامه ضمن اشاره به کشف یک قبضه سلاح شکاری از دستگیری ۲ تن از اراذل و اوباش که با اقدامات مجرمانه باعث ایجاد رعب و وحشت در شهر شده بودند خبر داد.

این مقام انتظامی بیان کرد: اجرای طرح‌های متعدد پاکسازی پارک‌ها و بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها از لوث وجود هنجارشکنان و مزاحمین نوامیس و مجرمین و توقیف ۱۴ دستگاه خودرو و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از ابتدای ماه بوده است.

سرهنگ شریفی مقدم در پایان با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و انتظار می‌رود تا مردم عزیز در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین