کد خبر: ۹۴۲۷۰۵
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷

ماجرای مشکوک مرگ شرور جوان در تهران

به دنبال کشف جسد شرور جوان در بیابان‌های جنوب تهران، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
ماجرای مشکوک مرگ شرور جوان در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ۱۱ صبح امروز دوشنبه بیست‌وسوم مهرماه، کشف جسد مرد جوانی در بیابان‌های باقرشهر از سوی چند زباله‌گرد به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ گزارش داده شد.

به دنبال اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که براثر ضربه چاقو به گردن و دست‌ها به کام مرگ فرو رفته بود. تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، متوفی از اراذل و اوباش جنوب تهران بوده و اختلالات روحی و روانی گسترده‌ای داشته است.

بررسی‌های اولیه از جسد نشان می‌داد، ضربات روی دست متوفی خودزنی بوده، اما احتمال دارد که ضربه‌ای که به گردنش وارد شده دیگرزنی باشد که به‌همین خاطر فرضیه وقوع قتل برای تیم جنایی پررنگ شد.

در ادامه نیز مشخص شد، افرادی که مشغول جمع‌آوری زباله در بیابان‌های باقرشهر بودند، جسد را مشاهده کردند و موضوع را خیلی زود به پلیس اطلاع دادند.

پس از پایان تحقیقات میدانی در محل حادثه، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مأموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به سالن تشریح پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات جنایی همچنان ادامه دارد.

منبع: تابناک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین