کد خبر: ۹۴۲۷۹۱
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹

عکس/ اقدام جالب ستاره‌های ترکیه: مراقبت از بچه‌ها

بازیکنان تیم ملی ترکیه در اقدامی جالب گرمکن‌هایشان را در اختیار کودکانی که همراه آنها بودند قرار دادند.
عکس/ اقدام جالب ستاره‌های ترکیه: مراقبت از بچه‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی ترکیه شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا روبروی تیم ملی ایسلند به میدان رفت و موفق شد با ارائه یک عملکرد خوب و تحسین برانگیز با نتیجه ۲-۴ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

شاگردان وینچنزو مونتلا با پیروزی در این بازی موفق شدند در صدر جدول رده‌بندی گروهشان در این رقابت‌ها قرار بگیرند و اختلاف امتیازشان با ولز در جایگاه دوم را به دو امتیاز برسانند تا خیال‌شان کمی آسوده‌تر از قبل باشد.

اما اتفاق جالبی که پیش از سوت آغاز این بازی رخ داد و توجه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی و فوتبال‌دوستان را به خود جلب کرد مربوط به حرکتی بود که بازیکنان تیم ملی ترکیه با کودکانی که برای برگزاری مراسم پیش از این بازی همراه آنها بودند انجام دادند.

دمای پایین هوا باعث شده بود که این بچه‌ها احساس سرمای شدیدی داشته باشند و به همین دلیل بازیکنان تیم ملی ترکیه مانند آردا گولر گرمکن‌هایی که به تن داشتند را درآوردند و به آنها اهدا کردند تا سرما آزارشان ندهد و این حرکت زیبا از چشم فوتبال‌دوستان دور نماند و تحسین بسیاری را برای آنها به همراه داشت.

عکس/ اقدام جالب ستاره‌های ترکیه: مراقبت از بچه‌ها

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین