کد خبر: ۹۴۲۹۵۸
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۲

جزئیات آتش‌سوزی در پالایشگاه شوشتر

فرماندار شوشتر از تلاش‌ها برای مهار آتش سوزی در پالایشگاه پارس پترو این شهرستان طی شامگاه سه شنبه خبر داد و گفت: این حادثه تاکنون چند مصدوم در پی داشته است.
جزئیات آتش‌سوزی در پالایشگاه شوشتر
آفتاب‌‌نیوز :

سید محسن سید موسوی بامداد چهارشنبه در گفتگو با ایرنا دلیل این حادثه را برخورد تانکر با مخازن بنزین دانست و اظهارکرد: ابعاد این‌حادثه همچنان در دست بررسی است.

برخی منابع خبری اعلام کرده اند که این آتش سوزی تاکنون یک کشته داشته حال آنکه مسئولان تاکید می‌کنند باید منتظر تکمیل روند بررسی‌ها ماند و آمار تلفات احتمالی و شمار دقیق مجروحان را پس از کسب اخبار موثق اطلاع رسانی کرد.

حریق مهار شد

سید محسن موسوی همچنین در گفتگو با ایسنا، اظهارکرد: خوشبختانه حدود ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد آتش سوزی در پالایشگاه پترو شوشتر کاملا مهار و مراحل ایمن سازی و پاکسازی هم انجام شد.  البته ما همچنان در محل حاضر هستیم تا از نبود هیچ گونه مشکل خیال مان راحت شود.

فرماندار شوشتر بیان کرد: دوستان در آتشنشانی نیز به صورت ذخیره در محل حادثه هستند، اما خوشبختانه آتش به صورت کامل مهار شده است.

او با بیان این که در این حادثه شش مصدوم به ما گزارش شد، گفت: دو تا سه نفر از این مصدومان در بیمارستان تحت مراقبت هستند و سایر مصدومان هم به صورت سرپایی درمان شدند.

موسوی عنوان کرد: خوشبختانه در حال حاضر هیچ مشکلی در پالایشگاه و محل حادثه وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین