کد خبر: ۹۴۲۹۷۹
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱

تشریح جزئیات حادثه شرکت پارس پترو شوشتر و آخرین وضعیت مصدومان

فرماندار شوشتر جزئیات حادثه آتش‌سوزی در شرکت پارس پترو در مجموعه شهرک صنعتی شماره ١ شوشتر را تشریح کرد.
تشریح جزئیات حادثه شرکت پارس پترو شوشتر و آخرین وضعیت مصدومان
آفتاب‌‌نیوز :

سیدمحسن سیدموسوی فرماندار شوشتر اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی در شرکت پارس پترو در مجموعه شهرک صنعتی شماره ١ شوشتر حوالی ساعت ۲۲ رخ داد و نگرانی از گسترش آتش و سرایت به مخازن سوخت و شرکت‌های مستقر در این منطقه وجود داشت.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه، با هماهنگی معاونت عمرانی استانداری و مدیریت بحران استان و شهرستان، شهرداری شوشتر، تیم‌های کمکی آتش‌نشانی و امدادی از شهرستان‌های دیگر، مجموعه نفت و شهرک‌های صنعتی به محل اعزام شدند که در مجموع حدود ۲۵ ماشین آتش‌نشانی به همراه جمعیت هلال احمر، علوم پزشکی و اورژانس در عملیات اطفای حریق و امداد شرکت داشتند.

وی اذعان کرد: با تلاش خستگی‌ناپذیر عوامل آتش نشانی و امداد و نجات، آتش در حدود ساعت دو و نیم بامداد به طور کامل مهار شد و پس از آن عملیات ایمن‌سازی و پاک‌سازی محیط انجام گرفت.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان شوشتر با اشاره به مجروحان حادثه، خاطرنشان کرد: در این حادثه، ۶ نفر مصدوم شدند که ۲ نفر از آن‌ها به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز اعزام و ۴ نفر دیگر که دچار سوختگی‌های سطحی یا مصدومیت از ناحیه پا شده بودند، در بیمارستان شوشتر تحت درمان قرار گرفتند.

فرماندار شوشتر اعلام کرد که در بررسی‌های اولیه، علت حادثه عدم رعایت نکات ایمنی در سوخت‌گیری ماشین حمل سوخت، مشاهده شده و بررسی‌های دقیق‌تر در این خصوص انجام خواهد شد.

وی همچنین از تمامی عوامل کمک‌کننده در مهار و اطفای آتش‌سوزی که مجاهدانه تلاش کردند، تقدیر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین