کد خبر: ۹۴۳۰۵۷
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶

عکس/ سنگ تمام آنتونلا روکوزو برای مسی: تو بهترین بازیکن تمام تاریخ هستی!

آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، به درخشش او در بازی برابر بولیوی واکنش نشان داد.
عکس/ سنگ تمام آنتونلا روکوزو برای مسی: تو بهترین بازیکن تمام تاریخ هستی!
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت ایران در چارچوب دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی روبروی تیم ملی بولیوی به میدان رفت و در یک بازی پر گل و تماشایی موفق شد با نتیجه ۰-۶ حریف را در هم بکوبد و سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.

مسی ستاره بی چون و چرای تیم ملی کشورش در این بازی بود و بار دیگر مهارت و توانایی‌های خارق العاده‌اش را به رخ حریفان کشید تا نشان دهد که با وجود بالا رفتن سنش هنوز می‌تواند یکی از بهترین بازیکنان دنیا باشد و توانست با سه گل و دو پاس گل نقش مهمی را در کسب این پیروزی ارزشمند ایفا کند.

آنتونلا کروز که همیشه به عنوان یکی از مشوقان و حامیان اصلی مسی شناخته می‌شود، پس از پایان این بازی با انتشار تصویری از یکی از خوشحالی‌های پس از گل مسی در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:« تو بهترین بازیکن تمام تاریخ هستی!» تا به این شکل شادی‌اش را از درخشش همسرش نشان داده باشد.

مسی حالا آماده است تا به آمریکا نزد همسر و فرزندانش برگردد تا اینترمیامی را در دیدارهای حساسی که در پیش دارد همراهی کند و امیدوار به کسب عنوان قهرمانی لیگ فوتبال آمریکا با این تیم است.

عکس/ سنگ تمام آنتونلا روکوزو برای مسی: تو بهترین بازیکن تمام تاریخ هستی!

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین