کد خبر: ۹۴۳۲۳۹
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸

دستگیری فروشندگان مواد مخدر/ کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم از انواع مواد

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری سه نفر از فروشندگان موادمخدر در فضای مجازی خبر داد.
دستگیری فروشندگان مواد مخدر/ کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم از انواع مواد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری سه نفر از فروشندگان مواد مخدر در فضای مجازی خبر داد و گفت: در طرح مشترک پلیس فتا و پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایتخت بیش از سی کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی افزود: طی رصد و پایش فضای مجازی توسط افسران سایبری پلیس فتا مشخص شد تعداد زیادی صفحه مجازی اقدام به تبلیغ فروش انواع مواد مخدر و انواع قرص‌های روانگردان می‌کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی‌های انجام‌شده تعداد ۱۰ صفحه اینستاگرامی که اقدام به فروش مواد مخدر می‌کردند شناسایی شدند.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از این صفحات کلاهبردار بودند و پس از دریافت وجه دیگر پاسخ خریداران را نمی‌دادند افزود: کارآگاهان سایبری پلیس فتا پایتخت با بهره‌گیری از روش‌های علمی مجرمین را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی آن‌ها و پس از تشریفات قضائی متهمین در یکی از مناطق جنوب تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ معظمی گودرزی بیان داشت: در این طرح که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ انجام گردید بیش از سی کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان کشف و تمامی صفحات مجرمانه که اقدام به تبلیغ و توزیع مواد مخدر کرده بودند مسدود شد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ و یا نشانی پلیس فتا به آدرس www.fata.gov.ir گزارش کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین