کد خبر: ۹۴۳۳۱
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۶
در پاسخ به مجلس

دانشجو: کدام موج بازنشستگی؟

پیامد بازنشستگی‌های اخیر در دانشگاه علامه
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرویس اجتماعی:کامران دانشجو در واکنش به موضع مجلس در برابر بازنشستگی اساتید دانشگاه علامه گفت: موجی از بازنشستگی اساتید در كار نیست و تنها یك نفر از اساتید دانشگاه علامه طباطبایی بازنشسته شده است و نه 12 نفر. 

كامران دانشجو صبح امروز در حاشیه اجلاس زنان دانشمند جهان اسلام در جمع خبرنگاران، افزود: بحث بازنشستگی در حوزه اختیارات دانشگاه است و رییس دانشگاه برای اینكه افراد جوان‌تر زمینه فعالیت داشته باشند و بتوانند وارد فعالیت علمی شوند می‌تواند افرادی كه استادیار باشند و 30 سال از خدمت آنها گذشته شده باشد را بازنشسته‌ كند البته درموارد خاص هم به تشخیص هیات امنای آن دانشگاه برمی‌گردد و این موضوع به وزارت علوم برنمی‌گردد. 

وی افزود: بحث بازنشستگی 12 نفر از اساتید دانشگاه علامه را نیز ما پس از تصمیم‌گیری و از طریق مطالب نوشته شده در روزنامه‌ها كه بعضا كذب نیز بود، متوجه شدیم. 

وی تاكید كرد: این اخبار كه در عرض یك هفته، 12 نفر از اساتید را بازنشسته كردند؛ اصلا صحت ندارد و در این زمینه تنها یك نفر بازنشسته شده است و موج سوم، دوم و ... در خصوص بازنشستگی اساتید در كار نیست. تنها یك نفر از اساتید كه 31 سال فعالیت كرده و دارای مرتبه استادیاری است، بازنشسته شده است و حكم بازنشستگی‌اش از 15 بهمن اجرا می‌شود. 

دانشجو در مورد برنامه وزارت علوم مبنی بر جذب اساتید جدید، گفت: اگر به یك دانشكده با رفتن یك یا دو استاد لطمه خورد این موضوع نشان دهنده این است كه مدیریت در آن دانشكده درست نبوده است. در صورتی كه درست مدیریت شود با بازنشسته شدن یك فرد، فرد دیگری باید جایگزین او شود البته بازنشسته شدن یك فرد، به این معنی نیست كه ارتباط او با دانشگاه قطع می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۷
0
0
سلام.اقای شریعتی رئیس دانشگاه علامه(من دانشجوی فلسفه علامه هستم)به شدت مستقل از وزارت علوم عمل میکنه و در همه ی کارهای تخریبی هم بسیار افراطی و تند رو هست.و چون دفتر بیت رهبری حامی ایشون هستن ما عملا جایی رو برای بردن دادمون نداریم.کاش آقای دانشجو حرفهای شریعتی رو میخوند که اول گفته بازنشستگی این 12نفر کاملا قانونی بود ولی بعد گفته چون باند تشکیل داده بودن بازنشسته شده.آبروریزی دیگه بسه.حداقل کاش دروغهاشون رو هماهنگ کنن.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین