کد خبر: ۹۴۳۴۳۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶

کشف پارکینگ احتکار هزار خودرو در تهران

فرمانده انتظامی استان تهران از کشف ۱۰۸۰ دستگاه خودروی خارجی صفرکیلومتر احتکار شده در پارکینگ استیجاری ایران‌خودرو دیزل خبر داد.
کشف پارکینگ احتکار هزار خودرو در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سردار دلاور القاصی مهر اظهار کرد: در پی تلاش و رصد اطلاعاتی مأموران و کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران مبنی بر احتکار تعدادی خودرو صفرکیلومتر خارجی توسط فردی سودجو، پس از هماهنگی با مقام قضائی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری پلیس تهران بزرگ طی یک عملیات غافلگیرانه وارد این محل شدند.

وی افزود: در بازرسی از این پارکینگ، ۱۰۸۰ دستگاه خودرو ون وانا از برند فوتون صفرکیلومتر که همگی فاقد پلاک بوده و بدون مجوز‌های قانونی و به‌صورت غیرمجاز در این محل نگهداری می‌شدند کشف شد.

سردار القاصی مهر بیان داشت: در بررسی‌های پلیس مشخص شد پارکینگ به‌صورت استیجاری تحویل شرکت ایران‌خودرو دیزل می‌باشد، همچنین پس از اخذ فهرست خودرو‌ها و استعلام از اداره صمت استان تهران مشخص شد، پارکینگ در سامانه اداره صمت استان تهران غیرفعال بوده و هیچ‌گونه سابقه فعالیت ندارد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش خودرو‌های دپو شده در این محل ۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است که در همین رابطه یک نفر متهم به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور و نگهداری غیرقانونی و احتکار خودرو دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین