کد خبر: ۹۴۳۴۷۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴

سرپرست امور شرکت‌های دولتی سازمان برنامه منصوب شد

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با صدور حکمی، «ایرج دریالعل» را به‌عنوان سرپرست امور شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی و غیردولتی سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب کرد.
سرپرست امور شرکت‌های دولتی سازمان برنامه منصوب شد
آفتاب‌‌نیوز :

«سید حمید پورمحمدی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در حکم انتصاب دریالعل نوشته است: «نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست امور شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی و غیردولتی سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز، سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، برنامه هفتم پیشرفت و رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت وفاق ملی، با اتخاذ تدابیر مناسب در انجام مأموریت‌های محوله، موفق و موید باشید. توفیقات جناب عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

به گزارش سازمان برنامه و بودجه کشور؛ شایان ذکر است ایرج دریالعل سابقه ریاست امور تلفیق و هماهنگی بودجه و ریاست امور درآمدها، تعهدات دولت و یارانه‌ها در سازمان برنامه و بودجه کشور را در کارنامه دارد.

پیش از این نیز پورمحمدی با صدور احکام جداگانه‌ای، «افشین برمکی» را به‌ عنوان سرپرست امور شورای اقتصاد، «نیلوفر دمنه» را به‌ عنوان سرپرست امور سیاست‌گذاری و هوشمندسازی نظام مالی دولت و «رضا باقری اصل» را به‌ عنوان سرپرست مرکز تحول دیجیتال و فناوری اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین