کد خبر: ۹۴۳۵۰۰
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴

شهادت یکی دیگر از فرماندهان حماس به همراه سنوار

جنبش حماس از شهادت یکی دیگر از فرماندهان خود به همراه یحیی سنوار رییس فقید دفتر سیاسی حماس خبر داد.
شهادت یکی دیگر از فرماندهان حماس به همراه سنوار
آفتاب‌‌نیوز :

جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که محمود حمدان ملقب به «ابویوسف»، فرمانده گردان «تل السلطان» در رفح واقع در نوار غزه نیز به همراه یحیی سنوار به شهادت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری سما، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس عصر جمعه اعلام کرد که یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی این جنبش مقاومت فلسطین در اقدام تروریستی روز پنجشنبه رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

خلیل الحیه تأکید کرد: یحیی سنوار پس از خروج از زندان به جانفشانی‌های خود ادامه داد تا اینکه به طوفان عظیم (عملیات طوفان الاقصی) رسید.

وی افزود: السنوار تداوم راه کاروان شهدای بزرگ همچون احمد یاسین موسس جنبش حماس است. خون شهدا راه ما را نورانی و روشن می‌کند و انگیزه‌ای برای مقاومت وثبات خواهد بود.

الحیه خاطرنشان کرد: تا زمان برپایی دولت فلسطین بر تمام خاک این کشور و تعیین قدس اشغالی به عنوان پایتخت، جنبش حماس راه خود را ادامه خواهد داد. شهادت یحیی سنوار و رهبران قبل از وی، به جنبش ما قدرت و صلابت بیشتری می‌دهد.

وی تاکید کرد که سنوار هیچ گاه به جبهه‌های نبرد پشت نکرد و درحالی که در خط مقدم صفوف نبرد بود و در مواضع مختلف جنگی حضور می‌یافت، به شهادت رسید.

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس همچنین گفت: اسرای رژیم صهیونیستی تنها با توقف کامل تجاوز‌ها به نوار غزه و خروج کامل از آن و خروج زندانیان فلسطینی از زندان ها، به خانه باز خواهند گشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین