کد خبر: ۹۴۳۸۳
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۳

آیت‌الله سبحانی: رضایت خواص مهم نیستٰ مردم راضی باشند کار تمام است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس سیاسی: یك استاد حوزه گفت: اگر نوع مردم از ما راضی باشند کار تمام است و همه مسائل حل می‌شود و باید توجه داشت که دنبال رضایت خواص بودن کاری را به پیش نمی‌برد و مهم نیست.

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید، پنج‌شنبه شب در دیدار با اعضای جامعه اسلامی مهندسین کشور، در سخنانی با اشاره به شرایط و اتفاقات اخیر در کشور گفت: خوشبختانه مردم قهرمان ایران در برابر جریانات و اتفاقات تلخ روز عاشورا و هنجار شکنی های صورت گرفته به صورت بی نظیری وارد صحنه شدند و از ارزش‌های اسلامی و انقلاب دفاع کردند.

وی با محکوم کردن اتفاقات روز عاشورا در تهران اظهار داشت: حضور مردم در تظاهرات نهم دی ماه به حدی حماسی و پرشور بود که بنده تاکنون چنین حضوری را از ملت ایران مشاهده نکرده بودم.

این استاد حوزه علمیه قم با تحسین حضور مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی خاطرنشان کرد: مردم ایران علاقمند به امام حسین(ع) و عاشورا و انقلاب هستند و این موضوع را در نهم دی‌ماه به بهترین شکل نشان دادند.

حضرت آیت الله سبحانی در ادامه با اشاره به نقش اقشار مختلف مردمی و محرومان در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی اظهار داشت: سعی و تلاش همه ما در این انقلاب باید راضی نگه داشتن توده‌های مردم باشد که برای این نظام زحمت کشیده و خون دادند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: اگر نوع مردم از ما راضی باشند کار تمام است و همه مسائل حل می‌شود و باید توجه داشت که دنبال رضایت خواص بودن کاری را به پیش نمی برد و مهم نیست.

آیت‌الله سبحانی تأکید کرد: کشاورزان، بازاریان، اصناف، دانشجویان، کارگران و دیگر اقشار مستضعف مردمی این انقلاب را حفظ کرده‌اند و اگر ما این‌ها را راضی نگه داریم و مشکلات معیشتی و مادی آنها را حل کنیم در پیشبرد اهداف بسیار مؤثر خواهد بود.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنانش خواستار مدیریت واردات به کشور شد و با اشاره به مشکلات وارد شده به کشاورزان و تولید کنندگان اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی مناسب برای واردات بی‌رویه فکری بشود زیرا مشکلات بسیاری را بوجود آورده است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به روایاتی تصریح کرد: همه ما باید توجه داشته باشیم که در اعمال ما اخلاص وجود داشته باشد و امیدواریم همه مسؤولان دولتی، مجلسیان و دیگر شخصیت‌های نظام کار برای خدا و مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین