کد خبر: ۹۴۴۰۳۶
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸

استقلال ـ النصر؛ آخرین نمایش سهراب با آبی‌پوشان در آسیا

در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا تیم فوتبال استقلال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل النصر عربستان به میدان می‌رود.
استقلال ـ النصر؛ آخرین نمایش سهراب با آبی‌پوشان در آسیا
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال بعد از شکست سنگین مقابل ذوب آهن فرصت کمی برای ریکاوری و بازی در لیگ نخبگان داشته ضمن اینکه باید در کشور ثالث (امارات) از النصر میزبانی کند و معنایش این است که آبی پوشان یک سفر اضافی هم باید بروند.

استقلال مقابل ذوب آهن در هفته هشتم لیگ برتر سایه‌ای از تیم واقعی بود! بعد از این دیدار سرمربی جدید و اهل آفریقای جنوبی خارجی آبی پوشان معرفی شد، اما باشگاه استقلال همچنان اعلام کرده که در بازی سه شنبه شب سهراب بختیاری زاده سرمربی تیم خواهد بود و موسیمانه بعد از این بازی رسما کارش را آغاز خواهد کرد. 

در واقع فردا آخرین نمایش استقلال سهراب است نمایشی که شاید با صدرنشینی این تیم در لیگ نخبگان آسیا هم همراه باشد. 

استقلال اگر بتواند از تیم پرستاره النصر سه امتیاز بگیرد ممکن است صدرنشین گروه هم شود که احتمالش بسیار ضعیف است، زیرا الهلال تفاضل گل بسیار خوبی دارد! 

اتفاقی که می‌تواند مرهمی بر دل هواداران دلخور استقلال باشد. پیروزی مقابل تیمی که فوق ستاره ای، چون کریس رونالدو را دارد یک شب رویایی و تاریخی را برای هواداران استقلال و سهراب بختیاری زاده فراهم کند.

البته استقلال اگر مثل بازی با ذوب آهن باشد روز سختی را تجربه خواهد کرد! 

مدیران باشگاه هم بالاخره تدبیری به خرج دادند تا تیم شان کمتر آسیب ببیند و حسین حسینی را برگرداندد تا حداقل مقابل یکی از گلزن‌ترین بازیکنان جهان کاپیتان استقلال درون دروازه حضور داشته باشد! هرچند تقابل با کریس رونالدو آنهم در لیگ نخبگان کار دشواری برای مدافعان ناهماهنگ و دروازه بان استقلال خواهد بود.

رویای شیرین هواداران استقلال شکست دادن النصر عربستان است، اما شاید مساوی هم نتیجه‌ای معقول برای این تیم محسوب شود.

 روزبه چشمی بازیکن با تجربه استقلال در این بازی به دلیل مصدومیت غایب است و بودنش می‌توانست کمک زیادی به این تیم بکند، النصر عربستان هر ۵ بازی آخرش را در لیگ عربستان و لیگ نخبگان را برده، ولی استقلال فقط یک برد در ۵ بازی آخرش مقابل هوادار تهران تیم قعرنشین لیگ برتر داشته است.

استقلال بعد از ۱۳ سال مقابل النصر عربستان قرار می‌گیرد در آن زمان بازی رفت را النصر برد و بازی برگشت در آزادی ۲ بر یک به سود استقلال تمام شد، اما هر دو تیم نسبت به آن زمان تفاوت‌های بسیاری کرده اند. آن زمان شاید هیچکس باورش نمی‌شد روزی کریس رونالدو پرتغالی حریف بازیکنان ما در آسیا شود!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین