کد خبر: ۹۴۴۰۹۷
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸

چرا ساخت قسمت دوم «سن پطرزبورگ» کمی بعید است؟

بهروز افخمی علت اینکه چرا سراغ ساخت «سن‌پطرزبورگ ۲» نرفته را به بالا رفتن سن‌وسال بازیگران بخصوص پیمان قاسم‌خانی مرتبط دانسته و گفته که این دو نفر پس از این همه سال دیگر نمی‌توانند با توجه به جایگاه فعلی‌شان زوج خوبی را تشکیل دهند. با این‌حال ابراز امیدواری کرده که فیلم فروش خوبی داشته باشد، چون ۵ درصد سهم فروش آن را متعلق به خودش می‌داند.
چرا ساخت قسمت دوم «سن پطرزبورگ» کمی بعید است؟
آفتاب‌‌نیوز :

بهروز افخمی در گفتگو با رسانه تصویری آن، اعلام کرده که دیگر نمی‌شود «سن‌پطرزبورگ ۲» را ساخت.

او در این باره توضیح داده: «علت اینکه به ساخت «سن‌پطرزبورگ ۲» بی‌میل شده‌ام این است که محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی بهترین آدم‌ها برای بازی در نقش زوج کلاه‌بردار این فیلم هستند و الان سن‌وسال‌شان زیادی بالا رفته است.»

افخمی درباره باورپذیر نبودن نقش قاسم‌خانی با سن فعلی‌اش گفته: «پیمان نقش آدمی را داشت که شارلاتان و زن‌فریب است، اما دیگر به یک جایی رسیده که آدم نمی‌تواند باور کند.»

به نظر او پیمان و محسن به لحاظ فکری هم با هم یکی نیستند: «جدای از این هردوتایشان فیلمساز و کارگردان شده‌اند و باهم هم‌سلیقه نیستند. راحت نمی‌شود کنار هم جمع‌شان کرد. هم خیلی خرج برمی‌دارد هم اینکه احتمالا در طول این فیلم خیلی راحت باهم کار نمی‌کند و شیمی‌شان باهم جور در نمی‌آید. قبل از «سن‌پطرزبورگ» تنابنده فقط در یک سریال عید بازی کرده و یک‌مقدار جلب‌نظر کرده بود. پیمان هم به شدت می‌ترسید و همان موقع هم فکر می‌کرد یک‌مقدار سنش برای این نقش زیاد است به اصرار من قبول کرد بازی کند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین