کد خبر: ۹۴۴۳۸۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸

«پروتکل آمریکایی» با بازی شهاب حسینی در لس‌آنجلس

علی عطشانی کارگردان سینمای ایران تازه‌ارین اثر سینمایی خود را با همراهی شهاب حسیی، شیرزاد رفیعی، اریک رابرتز، مایکل مدسن و فرانچسکا آمیکر می‌سازد.
«پروتکل آمریکایی» با بازی شهاب حسینی در لس‌آنجلس
آفتاب‌‌نیوز :

نقل از روابط عمومی این فیلم از سایت خبری هالوود پرس، شهاب حسینی، شیرزاد رفیعی، اریک رابرتز، مایکل مدسن و فرانچسکا آمیکر در تازه‌ترین فیلم سینمایی علی عطشانی با عنوان «پروتکل آمریکایی» باز می‌کنند و فیلمبرداری این اثر سینمایی به زودی در لس‌آنجلس آغاز خواهد شد.

«پروتکل آمریکایی» چهارمین فیلم بلند هالیوودی علی عطشانی است که در حال حاضر در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و فیلمبرداری آن اواخر سال ۲۰۲۴ در لس‌آنجلس آغاز شود.

فیلم‌نامه اصلی این اثر توسط عطشانی و امیرعلی محسنین نوشته شده و توسط دیوید لوین بازنویسی شده است. مایکل مدسن، که بیشتر به خاطر نقش‌های به‌یادماندنی‌اش در فیلم‌های «بیل را بکش» و «سگ‌های انباری» ساخته کوئنتین تارانتینو شناخته می‌شود، نقش یک رقیب سیاسی در انتخابات فرمانداری کالیفرنیا را ایفا خواهد کرد. دوران حرفه‌ای مدسن چندین دهه را در بر می‌گیرد و حضور او در فیلم‌هایی، چون «تلما و لوئیز» و «دانی براسکو» او را به یکی از چهره‌های شناخته‌شده در فیلم‌های جنایی و اکشن هالیوود تبدیل کرده است.

اریک رابرتس، بازیگر باسابقه دیگر هالیوودی با کارنامه‌ای پرافتخار، نقش کاندیدای فرمانداری را ایفا می‌کند. رابرتس که نامزد جایزه اسکار برای فیلم «قطار فراری» بوده و برای نقش‌هایش در فیلم‌هایی، چون «شوالیه تاریکی» و «پاپ دهکده گرینویچ» شناخته می‌شود، در بیش از ۶۰۰ اثر سینمایی و تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته و به یکی از پربارترین و متنوع‌ترین بازیگران صنعت سینما تبدیل شده است.

شهاب حسینی که برای بازی‌های تحسین‌شده‌اش در فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی شهرت جهانی یافته، با فیلم «پروتکل آمریکایی» بار دیگر به صحنه بین‌المللی می‌آید. کارنامه حسینی با جوایزی از جشنواره فیلم کن و جوایز اسکار مزین شده و او یکی از موفق‌ترین بازیگران ایران به شمار می‌آید.

منبع: هالیود پرس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین