کد خبر: ۹۴۴۶۲
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۶

وزیر کشور: در اوج مطالبات حقوق شهروندی هستیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر كشور معتقد است وزارت تحت مدیریت وی پیشرفت‌های زیادی در زمینه حفظ حقوق شهروندی داشته است و "در اوج مطالبات حقوق شهروندی هستیم". البته ایشان توضح ندادند که کمبود باعث مطالبه می‏شود و یا زیاده خواهی و یا وفور نعمت.

مصطفی محمدنجار صبح امروز پس از حضور در مرقد حضرت امام و تجدید میثاق با آرمان‌های آن امام در جمع خبرنگاران نسبت به تاثیر حضور مردم در خنثی‌سازی توطئه دشمنان اظهار داشت: هر سال حضور ملت بزرگ ایران در روز 22 بهمن كه یك روز ملی و جشنی بر‌ای وحدت ملی است با شكوه‌تر از سال قبل برگزار می‌كنند. 

وی افزود:حضور تعدادی از معلوم الاحال كه توسط عوامل خارجی تغذیه می‌شوند در مقابل سیل خروشان ملت ایران قطره بیش نیست و این حركت دشمنان باعث می‌شود كه ملت درس دندان‌شكن تازه‌ای به اربابان این افراد چه در آن سوی مرزها و چه در این سوی مرزها بدهند. 

وزیر كشور در پاسخ به سوال دیگری در خصوص برنامه‌های وزارت كشور برای حفظ حقوق شهروندی گفت: پیشرفت‌های زیادی در این خصوص داشته‌ایم و اینكه ملت ما یك ملت سرزنده است و حقوق خود را در سطح بین‌المللی مطالبه می‌كند به این معنا است كه در اوج مطالبات حقوق شهروندی هستیم. 

وی با بیان اینكه وزارت كشور برای حفظ حقوق شهروندی وظایف قانونی دارد و به این وظایف خود نیز عمل می‌كند از تشكیل ستادی به نام صیانت از حقوق شهروندی یاد كرد و گفت: جلساتی نیز در این زمینه با مسوولین مربوط داشته و داریم. 

نجار مصوبات وزارت كشور در زمینه صیانت حقوق شهروندی را خوب ارزیابی كرد و گفت: ما صیانت از حقوق شهروندی را دنبال می‌كنیم زیرا هر شهروندی باید بتواند حقوق خود را مطالبه كند البته ما نیز خدمتگذار این ملت این موضوع را دنبال می‌كنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۱
0
0
اين ديگه از اون حرفها بودها
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین