کد خبر: ۹۴۴۶۷
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۴

رسایی: چرا با فائزه هاشمی برخورد نمی‌شود؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس سیاسی: حمید رسایی با اشاره به شایعه حضور فائزه هاشمی در حوادث روز عاشورای تهران از قوه قضائیه به جهت عدم برخورد با وی اعتراض کرد.

نماینده تهران در تذکری آیین نامه‌ای تاكید كرد: چرا با افراد عادی كه در پل كالج بودند برخورد شده اما با خانم فائزه هاشمی كه تعطیلات خود را به منظور شركت در اغتشاشات رها كرده برخورد نمی‌شود.

حمید رسایی در تذكری آیین‌نامه‌ای گفت:دادگاه اغتشاشگران برگزار شد و اخیرا هم دادگاه اغتشاشگران عاشورا برگزار شد كه باعث شفافیت اوضاع می‌شود.

وی تصریح كرد: افكار عمومی هم اكنون با سوال مواجه‌اند كه چرا چهره‌ها شناخته شده‌ای كه از اغتشاشات بوده‌اند وفیلمشان هم پخش شده احضار نشده اند؟ چرا با مرد عادی كه در پل كالج بوده برخورد شده اما با خانم فائزه هاشمی كه تعطیلات خود را درسفر تفریحی رها كرده و برای حضور در اغتشاشات خود رابه تهران رسانده، برخوردی نشد ولی هنوز احضار نشده است.

رسایی تاكید كرد: اخیرا یكی از نمایندگان مجلس به خاطرانتقاد از هاشمی احضار شده اما كسانی كه لیست تلفن اوباش را جمع كرده‌اند و اصول نظام را مورد تهاجم قرار داده‌اند هنوز احضار نشده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین