کد خبر: ۹۴۴۶۹
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۴

رامین: لوگوی تهران‌امروز مصداق جنگ نرم است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس سیاسی: محمد علی رامین معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر شده و لوگوی روزنامه «تهران امروز» را مصداق جنگ نرم دانسته است.

به گزارش«فردا» و به نقل از منابع مطلع حاضر در جلسه، رامین روز چهار شنبه در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر شده و در آنجا مدعی شده که لوگوی روزنامه تهران نشان دهنده «رقص باله» و از مصادیق جنگ نرم است.

رامین که پرینتA3 از لوگوی این روزنامه را به همراه داشته با استناد بر همان، تاکید کرده که لوگوی تهران امروز شبیه نوعی رقص(باله) است و بارها به مسئولان این روزنامه تذکر داده ولی آنها به آن عمل نکرده اند.

گفتنی است پیش ازاین و برای اولین بار هفته نامه« پرتو سخن» مدعی شد که لوگوی تهران امروز زن در حال رقص را نشان می دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Italy
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۱
0
0
این رقص باله چی بید؟
ایا آقای رامین این رقص را دیده که به این خوبی می تونه شبیه سازی کند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۸
0
0
اقاي رامين كفش شما را در مجلس ختم دزد مدرك دكترا دزيدند اين امر ذر نزد شما فقط يك دزدي يا اذيت بوده ولي ازانجائيكه بنده با عالمغيب ارتباط دارم و هميشه يك هاله نوري در اطراف من هويدا هست اينطور تشخيص دادهام كه اين امر يك تلنگري به شما بوده استكه به خود بيائيد ولي متاسفانه شما و ان كسانيكه شما را به اين مفام رسانده اند همه شما ابلهاني هستيد كه فقط به طور خطرناكي دچار جنون وبيماري روحي جنسي هستيد كه ديگر نمدانم چه بگويم شما واقعا دست هر چه نويسنده و طراح فيلم هاي سكسي استرا از پشت بسته ايد خدا وكيلي من يك سوال از شما دارم شما قبلا كارگردان وبازيگردان فيلمهاي سكسي نبودهايد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین