کد خبر: ۹۴۴۸۲
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۹

باهنر: فعالیت‏های سیاسی خود را با جامعه مدرسین تنظیم می‏کنیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرویس سیاسی: در جریان سفر دبیركل و اعضای شورای مركزی جامعه اسلامی مهندسین به استان قم،اعضای این تشکل با آیات عظام سبحانی، نوری همدانی، صافی گلپایگانی و آیت‌الله جوادی آملی دیدار كردند.

محمدرضا باهنر در دیدار اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با آیت الله سبحانی با اشاره به افزایش تلاش‌های دشمن در آستانه دهه فجر گفت: استکبار جهانی در آستانه دهه فجر با تحلیل‌های سطحی خود می‌خواهد با بهره‌گیری از جنگ نرم و استفاده از فضای مجازی و اینترنت خللی به نظام اسلامی وارد کند.

وی افزود: البته دشمنان ما در طول سی سال از عمر انقلاب نتوانستند خللی به نظام اسلامی وارد کنند و راهپیمایی گسترده مردم در 9 دی به خوبی نشان داد که آن‌ها در مقابل این ملت نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

وی همچنین با بیان این‌که " بسیاری از اعضای این تشکل سیاسی در دولت‌، مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور فعالی دارند" اظهار كرد: جامعه اسلامی مهندسین همواره در طول بیش از بیست سال فعالیت خود سعی در نقد عادلانه اوضاع و احوال کشور و نیز دولت‌ها را داشته است که البته خوشبختانه در این جهت ما متهم به اصولگرایی هستیم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: این تشکل از ابتدای فعالیت‌ خود از فرمایشات مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید در مسائل مختلف روز تبعیت کرده و به طور خاص فعالیت‌های سیاسی خود را با محوریت روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تنظیم کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین