کد خبر: ۹۴۴۸۵۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
تبلیغات

معرفی هوش مصنوعی سفر برای راحتی خرید بلیط هواپیما

اگر حوصله و وقت کافی برای استفاده از شیوه‌های سنتی خرید بلیط هواپیما را ندارید و می‌خواهید در کمترین زمان ممکن و به راحت‌ترین شکل، بلیط هواپیمای موردنظر خود را خریداری کنید، بهتر است که به سراغ هوش مصنوعی بروید.
معرفی هوش مصنوعی سفر برای راحتی خرید بلیط هواپیما
آفتاب‌‌نیوز :

تکنولوژی به‌قدری پیشرفت کرده است که هوش مصنوعی در بخش‌های مختلف زندگی‌مان نقش آفرینی می­کند. تا همین چند سال پیش برای خرید بلیط هواپیما مجبور بودیم که به آژانس‌های هواپیمایی مراجعه کنیم، اما اکنون با کمک تکنولوژی­های جدید می‌توانیم با استفاده از هوش مصنوعی بلیط هواپیمای خود را با بهترین قیمت پیدا و خریداری کنیم. در این مقاله قصد داریم شما را با هوش مصنوعی سفر آشنا کنیم تا بتوانید برای خرید بلیط هواپیمای خود از آن استفاده کنید.

هوش مصنوعی سفر چیست؟

هوش مصنوعی سفر به شما کمک می‌کند تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن بلیط هواپیمای خود را پیدا و خریداری کنید. تنها کافی‌ست که با این هوش مصنوعی به‌صورت متنی یا صوتی شروع به صحبت کنید، تاریخ و ساعت موردنظر خود را مشخص کنید تا به شما یک لیستِ جامع از انواع بلیط هواپیما در محدوده زمانی مشخص شدتان، نمایش دهد.

هوش مصنوعی سفر چه فایده دارد؟

اگر حوصله و وقت کافی برای استفاده از شیوه‌های سنتی خرید بلیط هواپیما را ندارید و می‌خواهید در کمترین زمان ممکن و به راحت‌ترین شکل، بلیط هواپیمای موردنظر خود را خریداری کنید، بهتر است که به سراغ هوش مصنوعی بروید.

تنها کافی است که مقصد سفر، روز سفر و ساعت سفرتان را برای این هوش مصنوعی مشخص کنید تا انواع بلیط هواپیمای عرضه شده در بازار گردشگری ایران را به شما نمایش دهد.

در مرحله بعد شما می‌توانید این لیست را براساس معیار‌های زیر فیلتر کنید تا بتوانید مناسب‌ترین بلیط هواپیما را پیدا کنید:

  • زمان پرواز
  • تعداد توقف
  • شرکت هواپیمایی
  • کلاس پروازی

یکی دیگر از قابلیت‌های هوش مصنوعی سفر این است که آب‌وهوای مقصد سفرتان را در تاریخ انتخابی­تان به شما نشان می‌دهد.

معرفی هوش مصنوعی سفر برای راحتی خرید بلیط هواپیما

هوش مصنوعی سفر برای چه افرادی مناسب است؟

۱. اگر می‌خواهید پابه‌پای رشد و توسعه تکنولوژی جلو بیایید و از جدیدترین شیوه‌ها برای خرید بلیط هواپیما استفاده کنید، هوش مصنوعی سفر مناسب شما است.

۲. اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن ارزان‌ترین بلیط هواپیما را با کمک یک دستیار هوشمند پیدا کنید، به سراغ این هوش مصنوعی بروید.

۳. اگر حوصله و وقت کافی برای سر زدن به وب‌سایت­های فروش بلیط هواپیما را ندارید، تنها کافی‌ست که با چند خط گفتگو با هوش مصنوعی، ارزان‌ترین بلیط هواپیما را پیدا و خریداری کنید.

۴. اگر می‌خواهید در هر ساعت از شبانه‌روز، در هرکجا که هستید، تنها با چند کلمه گفتگو پرواز‌های ایرلاین مورد علاقه­تان را پیدا کنید یا کلاس پروازی مورد نظرتان را در یک تاریخ مشخص رزرو کنید، هوش مصنوعی سفر برای شما مناسب است.

چگونه می‌توانیم از هوش مصنوعی سفر استفاده کنیم؟

برای استفاده از هوش مصنوعی سفر تنها کافی‌ست که اپلیکیشن آن را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و با ارسال پیام صوتی یا متنی با او ارتباط برقرار کنید. در هنگام گفتگو لازم است که اطلاعات زیر را به این هوش مصنوعی ارائه کنید:

  • مقصد سفر
  • بلیط رفت یا بلیط رفت‌وبرگشت
  • تاریخ سفر
  • ساعت پرواز

در ادامه می‌توانید ساعت پرواز، کلاس پروازی، شرکت هواپیمایی یا تعداد توقف پرواز مورد نظرتان را به این هوش مصنوعی اطلاع دهید تا مناسب‌ترین بلیط هواپیما را به شما نمایش دهد. سپس می‌توانید بر روی بلیت موردنظر خود کلیک کنید و وارد مرحله پرداخت شوید.

معرفی هوش مصنوعی سفر برای راحتی خرید بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما با هوش مصنوعی سفر، در هر ساعت و هر کجا

با نصب اپلیکیشن هوش مصنوعی سفر، در هرکجا که باشید، در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید به گفتگو با این هوش مصنوعی بپردازید و در روز و ساعت مورد نظرتان، انواع بلیط هواپیمای ایرلاین­های مختلف را مشاهده و مناسب­ترین بلیط را خریداری کنید.

چگونه می‌توانیم ارزان­ترین بلیط هواپیما را با هوش مصنوعی پیدا کنیم؟

با استفاده از هوش مصنوعی شما می‌توانید معیار‌های مختلفِ تأثیرگذار بر روی قیمت بلیت هواپیما را مشخص کنید تا نتایج ارائه‌شده به شما شامل ارزان‌ترین بلیط هواپیما شود. این معیار‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • زمان خرید بلیت
  • ایرلاین
  • تعداد توقف
  • ساعت پروازی
  • کلاس پروازی

تمامی این موارد را می‌توانید در هنگام گفتگو با این هوش مصنوعی مشخص کنید تا ارزان‌ترین بلیط هواپیما به شما نمایش داده شود. بهتر است که در هنگام ارتباط برقرارکردن با این هوش مصنوعی انتخاب‌های زیر را داشته باشید:

  • کلاس پروازی اکونومی را انتخاب کنید.
  • برای سفر‌های خارجی به سراغ ایرلاین‌های داخلی بروید.
  • ساعت پرواز نیمه‌شب تا اوایل صبح را انتخاب کنید.
  • معمولاً پرواز‌های با تعداد توقف کم‌تر ارزان‌تر هستند؛ بهتر است آن‌ها را انتخاب کنید.

این هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین روز را برای پیدا کردن ارزان‌ترین بلیط هواپیما انتخاب کنید. بعد از آنکه تاریخ مورد نظرتان را مشخص گردید، او قیمت بلیت هواپیما را در ۳ روز قبل و ۳ روز بعد از تاریخ مورد نظرتان مشاهده می‌کند و به شما می‌گوید که ارزان‌ترین روز برای خرید بلیط چه زمانی است.

همچنین قیمت بلیط هواپیمای مورد نظرتان را در روز انتخابی شما با ارزان­ترین روز مقایسه می­کند و آن را به شکل عدد به شما نشان می­دهد. به‌بیان‌دیگر مشخص می­کند که اگر ارزان‌ترین روز را انتخاب کنید، چقدر سود خواهید کرد.

جمع­‌بندی

با رشد و توسعه تکنولوژی، خرید بلیط هواپیما سریع‌تر و آسان‌تر از گذشته شده‌است. تنها با چند کلمه گفتگو با هوش مصنوعی سفر می‌توانید از قیمت بلیط هواپیما در تاریخ و ساعت موردنظر خود آگاه شوید و با اعمال فیلتر‌های مختلف به سراغ ارزان‌ترین یا لوکس‌ترین پرواز در تاریخ مورد نظرتان بروید. برای این کار تنها کافی‌ست که اپلیکیشن هوش مصنوعی سفر را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین