کد خبر: ۹۴۴۸۷۸
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷

هواشناسی فارس؛ تا صبح فردا هوا بارانی است

مدیرکل هواشناسی فارس از تداوم بارش‌ها تا صبح فردا در این استان خبر داد و بیشترین میزان بارش را اعلام کرد.
هواشناسی فارس؛ تا صبح فردا هوا بارانی است
آفتاب‌‌نیوز :

سیدقاسم حسینی با بیان اینکه هم اکنون تقریباً در تمام نقاط نیمه شمالی استان به صورت پراکنده شاهد بارش باران هستیم، گفت: از شهرستان قیر و کارزین به سمت بالا گزارش بارندگی داشتیم.

وی با بیان اینکه در نوار جنوبی استان بارندگی نداشتیم، افزود: بارش بارندگی تا اواخر امشب یا صبح فردا همچنان در استان ادامه خواهد داشت.

حسینی، بیشترین میزان بارش باران تا ساعت ۶ صبح امروز، ۳ آبان را مربوط به ایستگاه شول مرودشت با ۷۸ میلی‌متر و سپیدان با ۷۱ میلی‌متر اعلام کرد و افزود: قطعاً تاکنون این میزان افزایش داشته است، اما آمار جدید ساعت ۱۹ امشب اعلام خواهیم کرد.

مدیرکل هواشناسی فارس گفت: میزان بارش باران در شیراز تاکنون ۱۵ میلی‌متر و در شهرک گلستان تا ساعت ۶ صبح، ۲۰ میلی‌متر بوده است که با توجه به تداوم بارش‌ها قطعاً تاکنون بیشتر شده است.

وی در خصوص دمای هوا نیز گفت: مسلماً افت دما در سطح استان داریم، اما به دلیل وجود رطوبت، کمینه دما در شیراز تغییر نکرده است. طی شبانه‌روز گذشته کمینه دمای شیراز ۱۳ و حداکثر آن ۲۱ درجه بوده است.

حسینی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته در استان فارس، دمای هوای ایزدخواست، دراک، دشت نمدان و سده ۷ درجه بوده است و حداکثر دما هم مربوط به دهرم با ۳۷ درجه سانتی‌گراد بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین