کد خبر: ۹۴۵۳۱
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۸

پور محمدی:من بودن را کنار بگذارید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرویس سیاسی: مصطفی پور محمدی با تأکید بر این که باید "من بودن " را در فضای سیاسی کنار گذاشت، گفت: همان روزهای نخست درگیری‌های پس از انتخابات به یکی از این آقایان پیام دادم که از این به بعد همه هزینه‌ها با شما است.

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مراسمی که به مناسبت فرا رسیدن سی‌ و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن این ایام گفت: انقلاب اسلامی به حق انفجار نور و مظهر شرف و بزرگی برای ملّت ایران بود و در واقع ایام دهه فجر جزء شعایر الهی است و باید بزرگ داشته شود.

وی با اشاره به تأثیرات انقلاب اسلامی در عرصه تحولات جهانی اظهار داشت: با عنایات خداوند و رهبری عادلانه و هوشیارانه حضرت امام (ره) در فاصله کوتاه 10 روز تحول بزرگ و جابجایی در نظام سیاسی کشور اتفاق افتاد و طومار نظام شاهنشاهی درهم پیچیده شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این که فروریختن نظام شاهنشاهی حتی برای دشمن هم قابل باور نبود، تصریح‌کرد: پس از گذشت 30 سال از شکل‌گیری انقلاب اسلامی هنوز به عمق تحولات انقلاب نرسیدیم و آنچنان که باید به ارزش‌های آن و تأثیراتی را که انقلاب در نظام‌های بین‌المللی برجای گذاشته را درک نکرده‌ایم.

پورمحمدی در ادامه تصریح کرد: آثار انفجار نور در جهان تأثیرگذار است و عمده کینه‌ورزی‌ها نیز به خاطر حفظ هویت انقلاب اسلامی می‌باشد. اگر انقلاب آرمان‌های خود را همچنان باصلابت ادامه نمی‌داد و از مواضعش انحراف پیدا می‌کرد هیچ دلیلی برای ادامه این همه کینه و دشمنی دشمنان با انقلاب وجود نداشت.

وی اسلام و ارزش‌های اسلامی، رهبری حق و عدل، تفکر ولایی، التزام عملی به ولایت و همراهی مردم را از اصول انقلاب اسلامی یاد کرده و گفت: اگر این اصول سست شده و انقلاب یاران خود را از دست می‌داد دلیلی بر تداوم دشمنی‌ها با انقلاب وجود نداشت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضرورت بازشناسی دوستان و دشمنان انقلاب را یادآوری کرده و افزود: دوستانی که از ابتدای انقلاب اسلامی با انقلاب همراه بودند و امروز هم با همان روش و ایده همراه انقلاب هستند، دوستان انقلابند ولی آن کسانی که از همان اوایل انقلاب با اصول دشمنی کرده و امروز هم دشمنی می‌کنند، دشمنان انقلاب هستند.

پورمحمدی ادامه داد: بازشناسی اصول و ملاک‌های انقلاب ضروری است، امام همواره در طول انقلاب اسلامی بر مردم‌گرایی، وحدت، دشمن‌شناسی و قانون‌گرایی تأکید داشتند و امروز هم مقام معظم رهبری بر همان آرمان‌ها و اصول حضرت امام و انقلاب تأکید می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین