کد خبر: ۹۴۵۸۲۵
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲
تبلیغات

خرید بسته همراه اول برای دیگران؛ ۳ روش سریع و آسان

اگر دوستی دارید که همیشه اینترنت کم می‌آورد؛ با چند کلیک یا یک کد دستوری ساده، برای او بسته اینترنت هدیه بفرستید! همراه اول چندین روش مختلف برای خرید بسته اینترنت برای دیگران پیش روی شما قرار می‌دهد: استفاده از کد‌های دستوری، اپلیکیشن همراه من یا سایت همراه اول.
خرید بسته همراه اول برای دیگران؛ ۳ روش سریع و آسان
آفتاب‌‌نیوز :

در این مقاله، هر کدام از روش‌های خرید بسته همراه اول برای دیگران را گام‌به‌گام توضیح می‌دهیم. اگر دنبال راهی آسان و سریع برای این کار هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

۱. استفاده از کد دستوری برای خرید بسته همراه اول برای دیگران

یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌ها برای خرید بسته اینترنت همراه اول برای دیگران، استفاده از کد‌های دستوری است. این روش نیاز به اینترنت یا اپلیکیشن خاصی ندارد و شما با استفاده از تلفن همراه خود و شماره‌گیری کد‌های مربوطه، بسته اینترنت دلخواه‌تان را برای دوستان یا خانواده‌تان می‌خرید.

سرعت اینترنت همراه اول و آنتن‌دهی همه خط‌های این اپراتور خیلی بالاست؛ باتوجه‌به این موضوع قیمت خط کد ۱ و سایر کد‌ها نسبت به خدمات و کیفیت این اپراتور نسبتا مقرون‌به‌صرفه است. در ادامه، کد‌های دستوری مختلف برای فرستادن بسته اینترنت همراه اول برای دیگران را به شما توضیح می‌دهم:

  1. کد #۶۷۱*۱۰۰* (ستاره ۱۰۰ ستار۰، ۶۷۱ مربع): با شماره‌گیری این کد، لیست بسته‌های اینترنتی همراه اول نمایش داده می‌شود؛ فقط کافی است بسته‌ای با حجم و قیمت دلخواه را انتخاب کنید و شماره فرد مدنظرتان را بنویسید تا بسته اینترنت برایش ارسال شود.
  2. کد سرویس اینترنت‌یار #۶۳*۱۰۰* (ستاره ۱۰۰ ستار۰، ۶۳ مربع): بعد از وارد کردن این کد، بسته‌های اینترنتی مختلف را می‌بینید و با نوشتن شماره فرد مدنظرتان هنگام خرید، برایش بسته اینترنت را فعال می‌کنید.
  3. کد #۱* (ستاره یک مربع): بعد از شماره‌گیری این کد، باید گزینه ۵ را انتخاب کنید؛ سپس مدت و حجم بسته‌های دیتا مختلف را می‌بینید. حال با انتخاب بسته و وارد کردن شماره فرد مدنظرتان، بسته اینترنت را برایش می‌فرستید.
  4. کد #۵۵۵* (ستاره ۵۵۵ مربع): پس از شماره‌گیری این کد، ابتدا گزینه ۵ (که مربوط به بسته‌های اینترنتی است) را انتخاب کنید. سپس گزینه ۱ (همراه اول) را بزنید و بسته مناسب را برای شماره مدنظرتان، ارسال کنید.

با استفاده از کد ارسال بسته اینترنت همراه اول به دیگران، در کمتر از چند دقیقه بدون نیاز به اینترنت یا اپلیکیشن، بسته دیتا برای دوستان‌تان بفرستید.

استفاده از کد دستوری برای فرستادن بسته اینترنت همراه اول برای دیگران

۲. خرید بسته همراه اول برای دیگران در برنامه همراه من

برنامه همراه من یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای ارسال بسته اینترنت همراه اول برای دیگران است؛ اگر به‌تازگی یک سیم کارت کد ۲ معمولی یا سایر کد‌ها را خریده‌اید؛ حتما این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنید تا به همه خدمات همراه اول دسترسی داشته باشید. برای ارسال بسته اینترنت همراه اول به دیگران با استفاده از اپلیکیشن همراه من، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا اپلیکیشن همراه من را دانلود و روی تلفن همراه خود نصب کنید.
  2. شماره موبایل خود را وارد کنید تا وارد حساب کاربری شوید.
  3. به بخش «بسته‌ها» بروید و گزینه «خرید بسته جدید» را انتخاب کنید.
  4. در این بخش، گزینه «اینترنت» را بزنید.
  5. حالا شماره موبایل خود را به شماره فردی که می‌خواهید برایش بسته اینترنت بخرید، تغییر دهید.
  6. بسته اینترنتی دلخواه را انتخاب و هزینه را پرداخت کنید.

توجه داشته باشید که برای خرید بسته اینترنت همراه اول هدیه به دیگران و استفاده از این برنامه حتماً به اینترنت نیاز دارید.

۳. مراجعه به سایت همراه اول برای خرید بسته همراه اول برای دیگران

برای خرید بسته اینترنت همراه اول برای دیگران به سایت رسمی این اپراتور بروید؛ در این روش شما با چند مرحله ساده بسته اینترنتی دلخواهتان را برای شخص دیگری می‌فرستید:

  1. ابتدا وارد سایت رسمی همراه اول به آدرس https://mci.ir/internet-plans شوید.
  2. پس از ورود به بخش بسته‌های اینترنتی، بسته موردنظر خود را انتخاب کنید.
  3. در بخش شماره تلفن، شماره فردی که می‌خواهید برای او بسته بفرستید را وارد کنید.
  4. سپس به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید؛ اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید و پرداخت را انجام دهید.

این روش هم مانند استفاده از اپلیکیشن همراه من به اینترنت نیاز دارد و همه مراحل خرید بسته همراه اول برای دیگران به‌صورت آنلاین انجام می‌شود.

ارسال بسته اینترنت همراه اول برای دیگران در سایت همراه اول

استفاده از ساده‌ترین روش‌ها برای خرید بسته همراه اول برای دیگران

در این مقاله با ۳ روش ساده و کاربردی برای خرید بسته همراه اول برای دیگران آشنا شدید: از کد‌های دستوری، اپلیکیشن همراه من یا سایت همراه اول استفاده کنید و به‌راحتی در چند دقیقه برای دوستان‌تان بسته دیتا بفرستید. اگر دوستی دارید که به‌تازگی سیم‌کارتی جدید خریده است، با ارسال بسته اینترنت همراه اول، حسابی خوشحالش کنید!

اگر خودتان نیز قصد خرید سیم‌کارت جدید دارید و به دنبال شماره‌های رند و خاص هستید، حتما سری به سایت رند بزنید. در این سایت از میان طیف گسترده شماره‌های خاص و منحصربه‌فرد با پیش‌شماره‌هایی مثل ۰۹۱۲ و کد‌های مختلف، خط موردنظر خود را با بهترین قیمت و شرایط بخرید. سایت رند با همکاری بهترین فروشندگان سیم‌کارت در سراسر ایران، محیطی مطمئن برای خریدوفروش سیم‌کارت فراهم کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین