کد خبر: ۹۴۶۲۱
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۷
نخست وزیر انگلستان اعلام کرد؛

انگلستان مشوق دیگران برای موافقت با تحریم ایران

انگلستان قاطعانه از تحریم ایران حمایت می‌کند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرویس بین الملل: گوردون بروان نخست وزیر انگلستان که روز سه‌شنبه برای پاسخ به سوالات نمایندگان، در پارلمان این کشور حضور یافته بود در پاسخ به سوالی در رابطه با موضع این کشور در رابطه با اعمال تحریم‌های جدید علیه کشورمان اعلام کرد که کشورش قاطعانه از تحریم‌های جدید علیه ایران حمایت می‌کند.

طبق گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، وی در پاسخ به سوالی در رابطه با موضوع اعمال تحریم های جدید علیه ایران گفت : "ما همیشه گفته‌ایم که اگر شاهد پاسخ مناسبی از جانب ایران نباشیم، مرحله بعدی به توافق رسیدن بر سر تحریم های جدید بر ضد این کشور خواهد بود. پر واضح است که در این پروسه باید موافقت گروه 1+5 را نیز به طور کامل جلب کنیم. ما، یعنی انگلستان، گفته ایم که آمادگی کامل اعمال تحریم های جدید علیه ایران را داریم و به زودی این مسئله را در نشست فوری اتحادیه اروپا به بحث خواهیم گذاشت و من معتقدم که ما می توانیم موافقت کامل اتحادیه اروپا را در این زمینه به دست آوریم. پس از آن گروه 1+5 بر روی موضوع تحریم های جدیدی که قبلا اعلام شده است متمرکز خواهد شد."

همچنین وی افزود: «چیزی که ما می دانیم این است که اگر ایران نشانه ی روشنی از خود بروز ندهد، ما مجبور هستیم که تحریم های جدیدی را علیه این کشور اعمال نماییم. من متاسفم که کار به اینجا کشیده است، اما من فکر می‌کنم که این بسیار ضروری است که جامعه جهانی با تحمیل این تحریم ها نشان دهد که در این موضوع بسیار جدی است.»

همچنین وی در جواب سوال دیگری در باره ناو های هواپیمابر جدید در منطقه خاورمیانه اعلام کرد: «من تایید می کنم که ما در موضوع این ناو های هواپیمابر جدید مشارکت داریم اما باید بگویم که اولویت ما در بحث دفاع، همچون چند سال گذشته این است که بتوانیم مطمئن شویم که آنچه ما در افغانستان در حال انجام آن هستیم به طور مناسبی تحت حمایت و محافظت قرار دارد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۹
0
0
جمهوری اسلامی وكيل مستضعفين دنيا است. ما وکيل و قيم فلسطین و لبنان و کشورهاي دیگر هستيم. بد خواهان نظام ميگويند مسئولين نظام براي حفظ حاكميت خويش حاضرند كل كشور ومردم از بين بروداما آنها بمانند.
استکبار اگر گريبان ما را اگر بگيرد، روزگارش را سياه می كنيم. قدرت جمهوری اسلامی را دست كم نگيريد.
استکبار جهانی بايد بدانداین جمهوری اسلامی با آن جمهوری اسلامی سال 58 قابل مقایسه نیست این جمهوری اسلامی خیلی توپ و تانک دارد. مردم جهان عاشق مسوولان نظام ما هستند و حسادت ميكنند .مردم ايران نظام مترقي ولايت فقيه را واقعا نعمت الهي مي‌دانند وعاشق نظام و مسوولان نظام هستند.استکباراز بیخ عرب شده وکربلای اتمی نزديك است .استکبار نمي تواند نظام مترقي جمهوري اسلامي را تحمل كند و حسادت ميكنند. مرزبانان بي‌آنكه بدانند فرد مقابل كيست،بايد با توكل برخداشليك كنند .پذيرش و تن دادن به خواسته هاي ظالمانه و زورگويانه استکبار مبني بر رعايت حقوق بشر خيانتي محرز و نابخشودني است. امت مسلمان وانقلابي ايران حقوق بشر نميخواهند.
امروز هم اگر بین ما و کفاراستکبار جهانی جنگی در بگیرد، ما همانند صدراسلام برده خواهیم گرفت.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین