کد خبر: ۹۴۶۶۹
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۲

تقدیر از نستله در حضور وزیر بازرگانی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرویس اقتصادی: نماینده بزرگترین تولیدکننده مواد غذایی جهان در ایران موفق به دریافت نشان‌های GIO و QULITY AWARD از موسسه بین‌المللی کیفیت و استاندارد شد.

براساس این گزارش، شرکت نستله ایران در اجلاس بین المللی کیفیت که با حضور وزیر تعاون، معاونان وزارت بازرگانی و امور اقتصادی و دارایی، نمایندگان کمیسیون های اقتصادی، صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اساتید داخلی و خارجی، ریاست موسسه بین المللی استاندارد "جی.آی.سی"، نمایندگان موسسات استاندارد از 35کشور جهان از جمله ژاپن، استرالیا، نروژ، آلمان، چین، مالزی، ایتالیا، ترکیه، امارات، تایلند، مکزیک، آمریکا و ... در تهران برگزار گردید، موفق به دریافت گواهی‌نامه بین المللی کیفیت و تندیس موسسه بین‌المللی کیفیت شد.

این اجلاس با رویکرد مدیریت دانش در کیفیت با هدف شناسایی کم و کیف شرکت های صنعتی، تولیدی و خدماتی در سراسر جهان با استفاده از روش های علمی و مدیریتی روز دنیا و تحقیقات مستمر در راستای توسعه و بهبود کیفی عملکرد شرکت های متولی امور اجرایی برگزار شد.

شرکت نستله ایران با توجه به حضور شش ساله خود در ایران و پس از پیمودن گام های مقدماتی در تولید و عرضه محصولات با کیفیت به بازار مصرف و برقراری ارتباطات دو سویه و ایجاد آشنایی و آگاهی هر چه بیشتر مصرف کنندگان امروزه توانسته است به عنوان تولیدکننده فرآورده های غذایی در دنیا بشمار آید.
موسسه بین المللی کیفیت که با هدف شناسایی کم و کیف شرکت های صنعتی، تولیدی و خدماتی در سراسر جهان تشکیل شده و با استفاده از روش های علمی و مدیریتی روز دنیا و تحقیقات مستمر در راستای توسعه و بهبود کیفی عملکرد خود توانسته است جایگاه منحصر به فردی در بین موسسات ممیزی و اعطای استانداردهای جهانی به خود اختصاص دهد. هدف اصلی این سازمان توسعه و بهبود کیفی است و ماموریتش ارج نهادن به شرکت هایی است که دائماً در حال بهبود و توسعه کیفیت خود هستند و مشتریان خود را شریک و سرمایه گذار واقعی خود می دانند و به حمایت از مصرف‌کنندگان از طریق ارائه بهترین کیفیت در تولید و خدمات توجه دارند.

قرار گرفتن نستله ایران در زمره 10 شرکت برتر از سوی موسسه بین المللی کیفیت و دریافت تندیس جایزه کیفیت پس از بررسی‌ها و تحقیقات کارشناسی ارشد این موسسه بین المللی حاصل شده است. این گواهینامه و تندیس، سمبلی از ارزش ها و تلاش های نستله ایران است که توانسته با بکار گیری بهترین روش‌های نوین مدیریتی و علمی جایگاه اعتباری خاصی را از نظر کیفیت نسبت به سایر رقبا در سطح بین المللی کسب کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین