کد خبر: ۹۴۶۷۲
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۷
پس از نزاع با مهدی کلهر

همسر کلهر جان سالم به در برده است

وی تحت مداواست
آفتاب‌‌نیوز : افتاب - سرویس سیاسی:  شنیده‌ می‌شود مهدی کلهر به ‌دلیل ضرب و شتم همسرش به کلانتری احضار شده است. وی باید روز یکشنبه در کلانتری اکباتان حضور یابد.

مهدی كلهر، مشاور رسانه‌ای رئیس جمهوری هفته ګذشته بعد از یک ‌و نیم سال به منزل همسر سابق خود سر زده است.

به گزارش آینده نگهبان ساختمان از دیدن او متعجب می‌شود و بعد از گفتگویی كوتاه كه كلهر با نگهبان و برخی از ساكنین ساختمان داشت، به طبقه هفتم و منزل همسر سابق خود، یعنی مادر نرگس كلهر، كسی كه پیش از این كلهر ادعا كرده بود از او به طور كامل جدا شده‌است مراجعه می‌کند.

خانم معصومه طاهری كه در آن ساعت در خانه تنها بوده، ظاهرا مهدی كلهر را به خانه راه می‌دهد و كمتر از 20 دقیقه پس از ورود كلهر به آپارتمان، ناگهان با سر و صدای زن كه از همسایه‌ها كمك می‌خواسته همسایه‌ها را به در آپارتمان می‌كشاند.

همسایه‌ها كه صدای زنی را می‌شنیدند كه از كشته شدن قریب‌الوقوع خود خبر می‌داده، پشت در آپارتمان با تعجب تجمع می‌كنند، تا این‌كه ناگهان خانم معصومه طاهری در حالی كه مهدی كلهر خشمگین به دنبال او بوده از در آپارتمان خارج می‌شود و وحشت زده به خانه همسایه طبقه پایین‌تر، یعنی طبقه ششم پناه می‌برد.

در تماس آینده با معصومه طاهری موسوی (همسر سابق كلهر و استاد دانشكده خبر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی) وی ضمن تأیید این موضوع گفت: «خوشبختانه از مرگ حتمی نجات یافتم و موضوع از طریق مراجع قضایی ذیصلاح تحت پیگرد است و از لحاظ جسمی نیز تحت مداوا هستم»

پس از شكایت همسر سابق مهدی كلهر و مراجعه به پزشكی قانونی و همچنین شهادت شاهدان ماجرا، كلانتری 135 اكباتان، مهدی كلهر احضار شده‌است، كه بر این اساس، می‌بایست روز یكشنبه 18 بهمن ماه ساعت 9 صبح، آقای كلهر در این كلانتری حاضر و در خصوص اتهام خود پاسخگو باشد.

نرگس كلهر، دختر این مشاور رییس جمهور ایران، كه در آلمان به سر مى‌برد این خبر را تأیید كرد ولى حاضر به بیان جزئیات بیشترى درباره این حادثه و علت آن نشد. پیش از این و پس از آن که نرگش کلهر با حضور در جشنواره‌‌ای سینمایی در خارج از کشور تقاضای پناهندگی کرده بود، مهدی کلهر مدعی شده بود که همسرش به خاطر موقعیت سیاسی‌اش و حمایت از احمدی‌نژاد از وی جدا شده است. نرگس کلهر هنگام پناهندگی خود را جزو معترضان نتایج انتخابات اعلام کرده بود و پدرش را نیز نصیحت کرده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۷
2
0
این نوع خبررسانی شرعی است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۷
0
1
آخر وعاقبت فرقه مشاعیه همین است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۸
1
4
اونهایی که به همسر خودشون رحم نمی کنن، چه انتظاری میشه داشت که به زن و بچه دیگران رحم کنن. همین باعث میشه که حوتادثی مثل کهریزک و کوی دانشگاه بوجود بیاد. لطفا نظر من رو منتشر کنین چون هیچکدوم از نظراتم منتشر نمیشه.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین