کد خبر: ۹۴۸۰۴
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۰:۴۳

300 هزار تومان عیدی کارکنان دولت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: میزان پاداش و عیدی پایان سال کارکنان دولت در سال 88 به مبلق سه میلیون ریال به تصویب رسید.

در جلسه امشب هیات وزیران به راست محمود احمدی‌نژاد میزان عیدی وپاداش کارمندان دستگاه‌های اجرایی، نیروهای مسلح نیروی انتظامی قوه قضاییه اعم از رسمی ثابت و پیمانی خرید خدمت قراردادی و موقت و همچنین اعضای تمام وقت هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و تحقیقات به مبلغ سه میلیون ریال تعیین شد.
پرداخت پاداش اخر سال به کارکنان خرید خدمت قراردادی و موقت مشروط بر آن‌که وجهی به عنوان عیدی یا پاداش آخر سال یا عناوین مشابه دریافت نکرده باشند به نسبت خدمت تمام وقت آنان در سال1388 خواهد بود.

در این جلسه همچنین میزان عیدی و پاداش بازنشستگان و مستمری بگیران حقوق وظیفه از کارفتادگی و حقوق وظیفه وراث مستخدمان متوفای مشمول بازنشستگی و صندوق معذوریت و از کارافتادگی جهاد سازندگی و صندوق‌های بازنشستگی نیروهای مسلح و نیروی انتظامی و سایر صندوق‌های بازنشستگی هم سه میلیون ریال تعیین شد.

خدمت نیمه وقت بانوان هم از لحاظ اجرای این تصویب نامه تمام وقت محسوب می‌شود و معلمان حق‌التدریس نسبت به ساعات تدریس مشمول این تصویب نامه خواهند بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۹
0
0
به نام خدا
با سلام واحترام:
دست شما دولتمردان درد نكند!!! حالا كجا خرج كنيم اين همه پول را؟؟!!اين همه سرمايه وپول اين ملت شهيد پرور را در اختيار هنرپيشه ها وفوتباليستها وورزشكاران وساير كساني كه به اندازه دان ارزني دلشان به حال اين ملت وكشور نمي سوزد قرار مي دهيد ، چه اشكالي دارد كه شما دل به كارمندانتان بسوزانيد وكارمند هم خود را فداي كشورش كند ؟؟ با اين مبلغ عيدي فقط مي توان به يكي از اهالي خانواده اندك لباسي تهيه نمود ، باقي را از كجا بايد آورد ؟؟ آقاياني كه در دولت هستيد آيا شما هم با 300 هزار تومان عيد خودرا به سرانجام ميرسانيد ويا خون شما از ديگرا ن رنگين تر است؟؟ با تشكر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۵
0
0
یک بام ودوهوا درکابینه دولت,فیش مخابرات رابا فیش اموزش و پرورش مقایسه کنید ببیند فرق از کجا تا کجا ست. بانگها ازکجا تاکجاست...
کارمند بازنشسته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۹
0
0
مخابرات خصوصیه تورا ثننه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین