از دقایقی پیش اختلالی سامانههای پرداخت الکترونیک بانک ملت ایجاد شده و مشتریان این بانک اعلام کردند که امکان پرداخت و کار با این سامانهها را ندارند.
پیگیریها از بانک ملت نشان میدهد اختلالی زیرساختی در دستگاههای پوز این بانک ایجاد شده که تلاشها برای رفع این اختلال در حال انجام است و کمتر از نیم ساعت دیگر این اختلال برطرف میشود.
لطفی آذر، معاون فناوری اطلاعات بانک ملت نیز با حضور در شبکه خبر ضمن عذرخواهی از مشتریان این بانک اعلام کرد که گهگاهی مشکلات اینچنینی به وجود میآید.
وی افزود: امروز از حدود ساعت ۱۲:۴۰ این مشکل ایجاد شده است. کارشناسان و مجموعه مهندسان بانک درصددند تا در اسرع وقت این مشکل را برطرف کنند. تلاش ما این است که ظرف ۴۰ دقیقه تا یک ساعت آینده کامل مشکل برطرف بشود.