کد خبر: ۹۴۸۵۷
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۹
در مراسم معارفه مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی

رامین: باید جلوی نااهلان مطبوعاتی گرفته شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرویس اجتماعی:محمد علی رامین معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی ارشاد با تاکید بر اینکه باید جلوی برخی نا‌اهلانی كه به دنبال بحران‌زایی و آلوده‌سازی در حوزه مطبوعات قانون‌مدار هستند گرفته شود گفت: ضرورت تحول و پیشرفت در امور و لزوم به كارگیری نیروهای جوان و با انرژی نیازمند تلاش برای تحول است و هر تغییری نیز باید به معنای تقویت نیروهای كارآمد باشد.

محمد علی رامین در معارفه مدیر كل جدید مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی با اشاره به لزوم كسب بصیرت در تمامی وجوه فعالیت‌های فردی و اجتماعی ضمن قدردانی از تلاش‌های محمد پرویزی كه در یكی از بحرانی‌ترین دوره‌های عرصه فعالیت مطبوعاتی كشور سكان مسئولیت را در دست داشت، خواهان استمرار حضور وی در بخشی دیگر از این عرصه شد. 

وی با معرفی سیداحسان قاضی‌زاده به عنوان مدیر كل جدید مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی اضافه كرد: باید جلوی برخی نا‌اهلانی كه به دنبال بحران‌زایی و آلوده‌سازی در حوزه مطبوعات قانون‌مدار هستند گرفته شود. 

سید احسان قاضی زاده مدیر كل جدید مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی نیز در اظهاراتی كوتاه خود را سرباز خط مقدم نظام اسلامی ایرانی معرفی كرد كه هرجا از وی خواسته شد آماده خدمت گزاری است. 

سید احسان قاضی‌زاده تا پیش از این انتصاب رایزنی فرهنگی ایران را در كرواسی را بر عهده داشته است. وی از اوایل دهه 70 عضو شورای مركزی جامعه اسلامی دانشجویان و نیز برای 3 سال دبیر كل این شورا بوده است. 

مدیر كل جدید مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در دهه 80 مدیر كل مطالعات پیشگیری از جرم قوه قضائیه، نماینده قوه قضائیه در شوراهای اجتماعی كشور و عالی جوانان، مدیركل امور اجتماعی و روابط عمومی قوه قضائیه بوده است .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین