کد خبر: ۹۴۹۵۶
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۰:۱۳
رییس حزب نیروهای لبنانیی اعلام کرد

جعجع: اگر جنگ شود با حزب‌الله متحد می‌شویم

با فلسطین مشکلی نداریم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سمیر جعجع رییس حزب نیروهای لبنانی وابسته به جریان 14 مارس گفت: هیچ چیزی صف اتحاد ما با حزب الله را خدشه دار نخواهد کرد و ما درصورت هرگونه جنگ احتمالی، با حزب الله متحد خواهیم بود.

سمیر جعجع در گفت و گو با شبکه تلویزیونی المستقبل گفت: اسرائیل با وجود حزب‌الله نمی‌تواند لبنان را مورد تهاجم خود قرار دهد و در صورت هرگونه تهاجم احتمالی، لبنان در برابر دشمن متحد خواهد بود.

وی افزود: لبنان در درجه اول به صلح و آرامش فکر می کند ولی دولت در صورت شروع شدن جنگ باید مصلحت حزب الله و اهالی جنوب را در نظربگیرد.

سمیر جعجع با انتقاد از سخنان افرادی که به قدرت ارتش لبنان تکیه می کنند،گفت :ما موافق اینگونه سخنان نیستیم چرا که این حزب الله است که قدرت زیادی دارد و سعی می کند پیروزی دیگری را همانند جنگ 33 روزه رقم بزند.

وی با اظهار تأسف از سفر نبیه بری به سوریه ادامه داد: روابط فیمابین فقط براساس مصلحت دو کشور است و لبنان با حفظ استقلال خود با کشورها در تعامل خواهد بود و سوریه باید به این امر توجه کند.

این مقام لبنانی در پایان گفت: ما با فلسطین مشکلی نداریم ولی ما در مقابل برخی از تشکل‌هایی که قصد براندازی حکومت لبنان را داشتند، خواهیم ایستاد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین