کد خبر: ۹۴۹۷۱
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۴
پس از هک شدن از سوی ارتش سایبری

سایت‌های هک شده به حال عادی برگشتند

سایت‌های جرس،کلمه و تحول سبز به حالت عادی بازگشتند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اخیراً حمله به سایت‌های سیاسی خبری از سوی گروهی موسوم به ارتش سایبری شدت بیشتری گرفته است. پیش از این سایت زمانه مورد حمله قرار گرفته بود و مدتی در فعالیت آن اختلال ایجاد شده بود. اخیراً سه سایت حامی معترضان انتخاباتی به نام‌های جرس (جنبش راه سبز)، کلمه (سایت رسمی مهندس موسوی) و تحول سبز از سوی این گروه هک شده بود که با تلاش‌های صاحبان این سایت‌ها مشکل برطرف شده و فعالیت عادی خود را از سر گرفته‌اند.

گفتنی است پیش از این، تمامی این سایت‌ها فیلتر شده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۶
0
0
خواهشا 22 بهمن را به نام خود ثبت نکنید...اگه با شما بود روز 22 بهمن را هم دو دستی به دشمن میدادید....عجب رویی دارید.....دسیسه اسب تروا چی شد؟؟؟؟؟؟؟خجالت بکشید...یادتان باشد رهبر عزیز از ما خواسته که دخالت نکنیم.بترسید از زمانی که دیگ صبر مان سر ریز شود....چرا باور ندارید عمر کوتاه حباب گونه جریان نفاق در 9 دی و فاتحه جریان فتنه در 22 بهمن ترکید...مرگ بر خاتمی مرگ بر موسوی دروغو...مرگ بر کروبی....جانباز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۷
0
0
این آقا یاخانم بی فرهنگی که این مطلب را نوشته که جای تعجب هم ندارد چون سطح فرهنگیشون برای همه روشن شده بداند که ما چه در برابر هجوم بیگانگان خارجی و چه دیکتاتورهای داخلی می استیم.22بهمن آمدیم به خیابان نه به طرفداری دولت احمدی بلکه به طرفداری از نظام جمهوری اسلامی لطفا به پای دولت ننویسید.درود بر(موسوی.خاتمی.رفسنجانی.کروبی)
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین